receptenboekje? Ja ja... Ik heb er wel eens over gedacht, maar dan is het wel zo leuk als het uitgegeven wordt he?
Oja Rox, om nog maar eens terug te komen op hypotheken etc. Wij waren dus vanmorgen naar onze boekhouder en dat is echt de best (hahaha) Maar hij vond het jammer dat we spaar/beleghypo hadden. Hij adviseerde om altijd een aflossingsvrije hypo te doen aangezien je over die tig jaar het er zeker allemaal uit hebt. Dit eigenlijk door al dat gebeuren rondom woekerpolissen in het nieuws. Hij adviseert ook nooit een pensioen af te sluiten, maar zelf ergens geld te sparen en dit vast te zetten tegen hoge rentes. Daar verdien je veel meer mee. Maar goed daar zijn misschien ieders mening anders over. Het is maar een tip/adviesje. oja www.woekerpolis.nl Als je je aanmeldt (weet nog niet hoe en wat) dan gaat een bepaald bedrijf voor je aan de slag (na informatie natuurlijk) om je te veel betaalde geld voor je terug te claimen.
ik vind aflossingsvrij toch wel eng omdat je dan al het geld moet afbetalen na de periode. dus wij hebben een deel op safe staan (sparen) zodat we toch weten dat een deel in ieder geval afbetaald word! de rest is wel aflossingsvrij! gr kim
Hoi meiden Ik heb gelukkig weer internet thuis, pff je bent echt geen compleet mens zonder hoor, vooal niet in mijn toestand haha Hoe gaat het met iedereen? Hier wel goed alleen vandaag ontzettende last van harde buiken pfffff Ik hoop dat het doorslaat naar echte weeen, want dit is echt niet fijn. heel mn buik trekt constant samen en heb er een ongiegevoel bij.
minnie, mijn telefoon is standby... En mijn computer staat dag en nacht aan Als ik je niet meer spreek, succes met je bevalling
Hier ook deels spaar, deels aflossingsvrij. Komt t ook wat sneller naar je toe dan alleen aflossingsvrij @ tipp: tnx! kheb m meteen opgeslagen, jammie!
Hij zei dus dat ... hmm weet het niet precies meer, maar dat je huis dan veel meer waard is of zo, ik weet het niet meer Nou ja iig geen beleggingsgedoe! Ach ja.... hihihi moest het geloof ik gewoon even kwijt. Minnie, als het plots gaat beginnen, al vast heel veel sterkte hoor! Zou wel lekker zijn, die 5 dagen maken nu niet zo veel meer uit toch? Oja, ik probeer me groot te houden, maar het testen begint toch al wel te kriebelen, maar ik ga echt wachten hoor! Ben zo benieuwd!
hihihihihihih nou ik voel aan mij vruchtwater ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, hihihihihih zeg het lekker niet maar mijn duimen zijn blauw van het duimen hier dus daar kan het niet aan liggen! hihihihihihi ja beleggen vind ik toch altijd wel een beetje eng hoor! oh ja belastingbrief is binnen wat mijn man terug krijgt nu het geld nog en mijn brief! gr kim
ik ben ook voor jou aan het duimen hoor minnie dat je vannacht gaat beginnen je mag nu je wondertje wel zien vind ik! duim jij ook voor mij over 8 weken . aaj trouwens doe maar over zes weken. met die vochtpoten en bi heb ik dan wel mijn portie gehad toch? als i je niet meer spreek veel succes met je bevaling
Jeetje Kim, 8 weken nog maar, nou die vliegen voorbij hoor! Enne thanks meiden. Ik hoop zo dat het duimen zijn vruchtjes afgeworpen hebben, hihihi. Een kleine Ouzo is welkom om ons leventje binnen te komen.
Ik zal ook voor jou duimen straks hoor hihi Hier eigelijk weinig kwaaltjes, alleen wel een klein beetje last van extra voch, en tja sinds vandaag enorme harde buiken, maar de pijn mag van mij nu wel erger worden hoor ( tenminste als dat ontsluiting oplevert haha)
mieke, ik duim me suf voor je! Wic, veel kookplezier Minnie, ik hoop voor je dat het snel begint meid! En die zin in zoet is niet erg hoor En ananas wekt weeen op toch? (of was dat alleen jonge ananas?) Kim, voor jou gewoon knuffel