Ik heb ff gekeken bij doof.nl, neej heb ik niet gelezen, tsja CI maakt je niet horend maar wel iets meer dan doofheid.
Nee, die zit bij mike op schoot. Hij is weer misselijk, alles zat weer onder t spuug en kots. WEER na een friso potje. Ja t geroddel is heel erg he in t wereldje, Marvin werd er helemaal gek van na die verkrachting in zoetermeer..... Ja, t gaat over CI. Heb jij die toevallig?
Ja, veel doven gaan al snel oordelen en roddelen, daarom ben ik niet vaak in dovenwereld, verkrachting? Meen je dat nou, is dat nou weer typische dovenwereld, pfff! Of ik CI heb, neej die ga ik ook niet nemen, ben al 31 en heb geen zin in om helemaal opnieuw beginnen en ik blijf lekker mijzelf....
wist je dat niet? Marvin werd ervan beschuldigd! en hij had echt niets gedaan. dat is alweer een jaar of 5,6 geleden hoor. Marvin komt in aanmerking voor CI maar hij durft niet. zeker icm zijn restgehoor is t een grote stap
Neej, dat wist ik niet, bah! Stom geroddel, kijk eens, zo gaat nou eenmaal in dovenwereld daarom zijn we teruggetrokken, wij werden ook zat van! Als Marvin echt niet durf moet hij ook niet doen Maar het is ook lastige keus.
Hey Meiden! Ben ik weer na een aantal weken. Heerlijk in Ibiza geweest en wat dagen op de veluwe! Heb ondertussen ook de 1ste echo gehad! Wat is dat bijzonder zeg... zo'n klein mensje in een eigen huisje! Ik ben wel een week terug gezet. Dus 26 februari uitgerekend (Gelijk met Iggylover!). Hoe is het hier verder?
He daantje, lekkere vakantie gehad dus! En een weekje terug gezet, dus je cyclus toch anders of is het kleintje niet zo hard gegroeit. Leuk en wonderlijk he de echo.