Niet echt super bruin... heb de zon zoveel als het kon vermeden. Werd er duizelig van! Camping was ook wel lekker... alleen hectisch omdat we tussendoor nog naar huis moesten voor de echo, en nog naar vriendjes moeder in duitsland zijn geweest. En moest ook nog even dankzij de Flair 175 armbandjes maken... ben nu nog niet klaar! Maar verder lekkere vakantie gehad hoor!
zo ben weer terug van het klussen en eten. Janco zit fifa te spelen en dan moet ik maar weer achter de laptop
Vond een weekje ook al balen... (had al gekeken dat ik na de kerstvakantie dan niet meer hoefde te werken, nu dus wel een weekje) Kindje was wat klein, dus vandaar... maar weet zeker dat m'n eerste dag van m'n laatste ongi 15 mei was... maar ja...
Iemand trouwens tips voor het slechte slapen... doe geen oog meer dicht... kan m'n draai maar niet vinden. Heb al een extra kussen ter ondersteuning.... Vandaag m'n klas ingericht; was gesloopt...
Daantje, het armbandje is in verhouding ook best goedkoop vind ik, dus daarom ook erg popie denk ik. Hoe groot is je beepje nu, wat had ze gemeten?
uhm weet niet precies hoe groot... ze kwam vorige week maandag op 9weken en 4dagen. Mag maandag voor de nekplooimeting. Dan krijg je toch weer een echo? Krijg je dan weer een leuk foto-tje?
daantje, staat er geen meting op je echo dan? Bij de nekplooimeting maken ze weer een echo, en controleren ze oa. of het 2 handjes en voetjes heeft, of het schedeltje gesloten is en of de hersenkwabjes goed zijn aangemaakt.
hallo allemaal ik ben al vanaf november gestopt met de pil maar ik werd niet ongesteld pas op 4 februari. en nu ben ik al 6 maanden niet meer ongesteld geweest, en ben ik vorige maand bij de gyn geweest en nu heb ik provera gekregen waarvan ik morgen de laatste van inneem. en nu maar hopen op de menstuatie. groetjes agneta