Meiden ik ben even op bezoek bij mijn schoonouders. Vanavond komt de hond ook weer terug van zijn vakantie bij mijn schoonzus haha Vanmiddag hebben we de boeken bij de drukker gehaald met geboorte kaartjes, maar het is zooo moeilijk pfff..... Iedereen een fijne avond en tot morgen! Dikke knuffel
jaja, ik bedoelde jou! Ja dan kan je die goed gebruiken hoor! Bij de 2e koop ik er ook een. ( ben al aan t kijken hihihi...<nee alleen kijken hoor!> ) Ja hoor alles gaat best. morgen onderzoek in t ZH, knijp m wel een beetje. Maar mijn moeder gaat mee!
Rox heel veel succes morgen, hoop dat het een beetje meevalt Mieke rust maar lekker wat uit, niet te veel werken he, luisteren naar ouzo
ben net wezen steppen en er was ook iemand die een week of 20 zwanger is. Das dus een goed teken dat je, ook al ben je zwanger, mag steppen.
Rox, ik heb je geaccepteert en ik zie zoveel foto's van Joey, morgenochtend ga ik uitgebreid kijken, zo mooie ogen en grote kijkers die op mamma lijkt! Heb ik dan goed?
joey is de enige jongen uit de vriendengroep die een kindje hebben...... de rest staat nu al in de rij. trouwens, dat blondje op de foto's is Christel, mijn nichtje
is gewoon lekker dingetje, hihi! Jammer niet ouder dan Myrna ! Ik ga nu lekker douchen en slapen! Welterusten!
nou wij gaan wel in een kinderrijke buurt wonen dat scheelt een hoop!(mijn 2 buurkinderen hebben zoiezo al ADHD en dat in combie met mijn man )