nou meisjes deze big gaat naar bed. sweet dreams en ik blijf duimen. @ mieke ja 8 weekjes nog maar wat gaat het snel he? loop ik alweer 10 maanden met jullie mee te ouwehoeren nu! hihihihih slaap lekker meisjes gr kim
wat een goddelijke uitvinding zo'n vaatwasser Ik had hem meteen een mok met theeaanslag voorgeschoteld en een aangekoekte ovenschaal. SCHOON! En zonder dat ik er iets voor hoefde te doen (sorry, ik ben een beetje boel blij met mijn nieuwe speeltje )
ehh de laatste keer dat ik hier was waren we 10 pagina's terug geloof ik ga morgen wel weer bijlezen weltrusten allemaal
Het lukt eventjes niet om alles bij te lezen. Eventjes te druk met kinderarmbandjes maken...pfff.... 1 van m'n kinderarmbandjes komt binnenkort in de Flair! Leuk he? Weltrusten en tot snel! X
Jeetje meiden, wat kletsen jullie veel. Pagina 64 alweer.. Ik kan het niet bijhouden hoor.. Nog bijzonderheden hier? Ik voel me nog steeds 'raar'. Afgelopen week was ik op het werk en kreeg ineens een vlaag van misselijkheid. Dacht echt dat ik moest overgeven. Gelukkig trok het weg. Verder niet zoveel symptomen eigenlijk. Toch voel ik me anders dan anders.. hoop dat het iets positiefs betekent. Vandaag lekker shoppen met mijn moeder in Groningen. Word dus even lekker afgeleid. Fijn weekend allemaal!
Ja Tipp, als aanstaande moeder is het wel zo fijn als er eens wat voor je gedaan wordt! (bedoel ik niet dat thomas dat niet doet natuurlijk)
Pffff ik werd vanmorgen gewoon zo vroeg wakker, zullen de zenuwen wel zijn nu mijn cyclus weer op zijn eindje loopt. Droomde ook voordat ik wakker werd dat mijn thermometer het begeven had, en ik dus niet mer kon tempen tot aan NOD, zucht, waar je je al niet druk om maakt. Maar goed, ik wil nog geen zwangerschapstest doen, maar kon me niet bedwingen en heb dus een ovulatietest gedaan. Nu is deze eigenlijk best wel positief en zit ik hier met bibberende vingers te typen. Nu weet ik dat een positieve ovulatietest ook kan betekenen dat je zwanger bent. Maar als dat nu zo is, dan ga ik echt nog even proberen te wachten met een echte zwangerschapstest hoor, want vind het nu toch wel eng worden. Dus heb ik er maar even een fotootje van gemaakt. Links is dus de controle streep en rechts de test streep, wat vinden jullie?
\/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ MUTS! Ik denk dat ie raak is! Gooi er een echte zw. test achteraan, heb je die in huis?