het is weer spannend he meiden.... nou ik ga lekker naar huis kijken of dat er nog wat te klussen valt trusten
Mieke8 schreef: Nou des te meer kans op roze deze maand, dat moet gewoon lukken hoor. Hoeveel kans hebben we nu: lindsay sniffy remmar Nog meer meiden die in hun ei-tijd zitten? Ja ik vandaag!
sniffy, eigenlijk is het echt een achterlijke film hoor, maar toch... bert ligt hier plat van het lachen, en daardoor ik ook, om hem zo te zien lachen
Heeey meiden! ff vraagje voor mijn vriendinnetje: ze vroeg zich af welke kolf ze het beste kan kopen. Of er nog verschil in zit? Wat voor 'n verschil? Dus, waar hebben jullie goede of misschien slechte ervarigen mee? Alvast bedankt!
goedemorgen allemaal. Gisteravond mijn eisprong gevoeld, en na die tijd nog voor de zekerheid geklust! nog 2 weekjes wachten.....
De prenatal winkel zei tegen een andere klant dat Medela en Avent het beste zijn. Ik heb zelf alleen ervaring met Avent. Het verschil zit hem denk ik in de mate van zuigkracht en het geluid. Ik had ooit op internet een documentje gedownload. En daarin stond dat de handkolf van Lansinoh ook goed is. En de dubbelzijdige electrische kolf van Ameda.