he bah bah meissie. nou ik ga voor je duimen hoor dat het allemaal wel meevalt. ik denk aan je lieverd. kus
Gtver balen rox! Ik zal duimen dat het meevalt! Meiden ik heb echt last van de hitte ik ga lekker op de bank liggen. Iedereen een fijne avond en tot morgen!
Balen Rox dat het zo een pijn deed en de rest wat er om heen komt is ook niet fijn.. Maar ik vind wel dat je het tegen Mike moet zeggen hoor, wij kunnen je alleen internet knuffels geven en hij kan ook echt lief voor je zijn.
roxyrox9 schreef: nee niet echt. deed zeer hoor. en ik vloei best veel. 2 biopten genomen en t klonk niet echt geruststellend. ( niet tegen Mike gezegd anders maakt ie zich onnodig druk) over 3 weken de uitslag, mag geentampons in, niet zwemmen en een WEEK GEEN SEX! AAAAAAAARGGG Vervelend voor je Rox. Maar idd zou het ook vertellen je kunt nu vast wel wat extra steun gebruiken. Duim voor jullie voor een positieve uitslag! xxx Kat
mistyc sun welkom hier hoop dat je ongie snel komt racebabe hoop dat het een leuk huisje is :d roxyrox knuffel ik hoop dat de uitslag goed is
Flurry, moet je helemaal naar MC Donalds te gaan om Flurry te halen, haha, hier is veel te ver, haha, lol !
Hoi trouwens! Ik heb even bijgelezen, en ben zo weer weg. Even een hele grote knuffel voor Roxy! Ik hoop dat de uitslag meevalt meis, en sluit me bij de meiden hier aan : misschien toch vertellen en wat steun van mike kunnen krijgen hierbij?
Ik ben nogal gefocust op flurry's, hihihi. Mijn mega-favoriet hebben ze een aantal jaar geleden van de kaart geschrapt.. grootste fout die ze ooit hebben kunnen maken!