@ mystic sun Succes met alles @ all Goedemorgen en wat is het rustig hier dat ben ik niet gewend . Er staan 2 nieuwe buik foto's in mijn album!
Net gebeld door de vk! Nekplooimeting was al top maar uitslag helemaal. 1:21.000 kansberekening Very Happy We krijgen gewoon een nerd, hahahaha. We zijn super trots op ons brouwseltje hoor.
hoi meiden! @rox: dikke knuffel voor jou meid! wat duurt dat lang 3 weken... ik duim voor je dat het mee valt! @mieke: top! wat een goede uitslag, bij mij was de kans 1 op 5.000. hier gaat het goed! Milan begint echt dingen te volgen nu! ik heb een mobiel van woezel en pip voor in de box gekocht en dat rode knuffeltje volgt hij echt helemaal! mooi om te zien! liefs rebbel
Rebbel, fijn dat het goed gaat thuis. Tijd voor een nieuwe foto, hihi. 1:5.000 is ook goed zeg, maar ik schrok gewoon van onze uitslag. Had hier echt geen rekening mee gehouden.
Gefeliciteerd met je goede uitslag Mieke ! Rox, goed dat je het gezegt hebt.. Rebbel, ben wel benieuwd naar je kleine ventje En super dat het zo goed met hem gaat.
haaaaai allemaal, ik heb nu 3 dagen een ovutest gedaan. Bij de eerste was de teststreep echt paarser/rozer dan de controlestreep. Gisteren en vandaag zijn ze eigenlijk bijna gelijk aan de controlestreep. Er zit alleen wel een donkere dunne streep aan het begin van de test. Wat moet ik hiermee : ps het zijn de testen van kruidvat.
de teststreep van 5 augustus is ook al vervaagd. Er staat nu alleen nog dan lijntje wat een stuk donkerder is.
Rox, dikke knuffel meid. Zal voor je duimen dat je een goede uitslag krijgt over 3 weken. Mieke, fijn zeg dat de uitslag zo goed was. Groetjes Tamara.
Hey meiden, Heb ook even bijgelezen, maar zit zó te puffen van de warmte Het is hier 35 graden én broeierig. Zag dat Rox d´r onderzoek heeft gehad. Maar vind de wachttijd wel lang hoor, drie weken! Als het fout zit bellen ze volgens mij veel eerder hoor. Mieke, fijn dat de combitest zo goed is. Én over de 12 weken grens. Geweldig toch! Lees later nog meer bij. ga nu even liggen en zo even zwemen. Weet echt niet waar ik het zoeken moet....