ja net ff gekeken. Als ik jou was zou ik niet van de test uitgaan maar van je temp en goed je lijf aanvoelen. wel vreemd dat ze niet als goed worden ervaren. als ze echt niet goed waren mochten we ze ook niet op de markt brengen
hey meisjes mieke gefeliciteerd met je goede uitslag. goed meis hier gaat het een stuk beter. gisteren ging ons meisje gewoon om negen uur slapen. en ik ben zelf een stuk zekerder geworden. heb ook een beetje een ritme te pakken nu. en voel me goed. ga nu filmpie kijken dikke kus
Zondag kan ik testen. Nee, nergens last van alleen beetje pijn in me borsten af en toe.. Ik wacht af of ik morgen bruin ga verliezen dan weet ik al genoeg
Hoi hoi, Zooo niet meer normaal zeg die regenbui die hier viel. Bij de voor en achterdeur stond het bijna binnen. En dan heb je nog van die gekken die keihard door je straat rijden met hun auto, zodat het water alleen maar harder richting de voordeur gaat. Nou ga weer even buiten kijken of het water al een beetje weg wil lopen. Groetjes Tamara.
hallo meiden morgen slik ik de laatste pil en dan stoppen wij en gaan we voor een tweede kindje erg spannend allemaal!
Hoi meiden, zo mijn vakantie zit er helaas alweer op. En ben vanochtend ongi geworden echt balen, hadden deze cyclus weer op precies de juiste dagen geklust. Wil iemand mij een ronde door zetten op de lijst? Bedankt. Liefs Zora
Helleu! Ja, hier alles goed. Faylinn had dinsdagmiddag koorts, maar ik denk dat dat met de tandjes te maken had. Ze was hangerig, jengelig, mocht dr echt niet wegleggen.. na een nachtje met een paar keer de speen erin proppen was het gisterochtend weer goed met dr. Vandaag ging het ook lekker bij papa, en morgen nog 1 dagje werken dan heb ik weer weeekend! @ mieke : goeie uitslag! @ kim : fijn dat je ritme krijgt! En idd de vraag: nog aan de borst of kolven? En voeden op verzoek of om de 3 uur? @ Zora : balen meis, knuf. @ Mandy : welkom hier, en veel succes !
Hoi dames, Ik meld me ook weer even. Geen nieuws eigenlijk kan het hier alleen allemaal niet meer zo goed bijbenen. Volgende week weer aan het werk en ik ben bang dat ik het dan helemaal niet meer kan bijhouden. Maar even kijken hoe het loopt. Ik kom sowieso af en toe even koekeloeren hoe het gaat met iedereen.