Nee natuurlijk heb ik nu geen geduld! Maar ben ook weer erg bang voor de teleurstelling dat de 'echte' test straks negatief is. En aangezien het nu in eens zo dichtbij lijkt te komen, vind ik het nog enger. Helemaal omdat die wens er nooit is geweest dan en er straks wel wat groeit, en hoe mannetje zal reageren en... en... en.... pffffff!
goeiemoggel meisjes nou mijn man is bezig met laminaat leggen inn de gang en op de trap. dus als het goed is word dat vandaag wel afgemaakt. (hoop ik ) want ik ben het wel zat hoor dat verbouwen. wil nu wel lekker schoonmaken . ik moet zometeen ff een uurtje werken en dan de gewone dingetjes boodschappen doen etc. en ff reserveren voor morgen want dan zijn wij een jaar getrouwd dus gaan we lekker uit eten met ze'n tweetjes. heerlijk. wat gaat de tijd toch hard he ? @ mieke aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh zie je wel mijn duimen heeft geholpen. pies nog een keer straks. en die test doen! belooft? gr kim
oh net gelezen op aug mama's het gaat goed met de weeenremmers. het is alleen even afwachten als ze vanmiddag de weeenremmers erafhalen wat er dan gebeurt. dus het is nog even afwachten! gr kim
Nee meisjes vandaag doe ik echt geen test meer, wil wel testen met ochtendurine omdat ik anders bang ben dat het straks niet goed gaat of zo. Zal ik vandaag een smsje sturen naar Rebbel om te vragen hoe het met haar gaat? Wil haar alleen niet stalken Misschien doe ik het morgen, als ik eventueel gestest heb, kan ik haar dat gelijk melden, indien positief natuurlijk.
MIEKE WAAR BEN JE NOU? LAAT ONS NOU NIET ZO IN SPANNING ZITTEN! hihihih ik moet zo werken maar zodra ik klaar ben ga ik weer hiernaartoe. dus vanaf tien uur ben ik er niet meer maar om kwart voor elf wil ik dat ze getest heeft
mieke ik heb ook met middagpies getest als je zwanger ben t komt die streep er echt wel hoor. als je maar niet eerst een liter water drinkt. hij zal misschien iets lichter zijn. TEST NOU! oooooooooooohhhh ben nog zenuwachtiger als toen ik zelf teste
Nee nee ik wacht echt nog even! en hou op met mij te stalken Wel lief dat jullie zo meeleven hoor. Samen zijn we 1 he, hihihi
Goedemorgen dames, @Mieke:testtttttttttttttuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh Als je nou niet veel drinkt dan blijft je urine geconcentreerd. @Rox: hier in Dordt kan je nog wel speedy's kopen. Als ze ergens ijs, niet van ola maar dat andere merk, dan verkopen ze vaak ook speedy's.
goedemorgen allemaal @daantje: wat ontzettend leuk. Ik ben er heel erg benieuwd naar. Wat maak je dan precies? Waarvan e.d.? @misz: shopze en ik hoop ook dat het wat positiefs is @tipp: ik kan helemaal begrijpen dat je blij bent met je nieuwe speeltje wij gaan in augustus verhuizen en dan hebben we er ook een jeej @mieke: die is wel enorm duidelijk. nou dames, ik ga eens kijken waar vriendlief is gebleven.. werd net wakker en hij is pleite.. zal wel in de tuin zitten