hee meiden, Ik ben weer thuis... Het was heel erg leuk en gezellig, een paar daagjes met mijn moeder... Maar ben toch wel blij om weer thuis te zijn. Ik miste thomas toch wel hoor ... En jullie
om even te spieken bij jullie en antwoord te geven. ik geef nu nog full time borstvoeding dus ik kolf nog niet, ik ga vanaf volgende week oefenen met kolfen maar het lukt me nog niet echt, 20 ml maar . kus
op alles behalve (als ik het goed heb onthouden.) zwitsal , bugaboo, stokke en avent. voor de rest overal 20% korting op! gr kim
Zo bijgelezen, heb het ontzettend druk en ben nog aan het werk. Nog een half uurtje denk ik, dan een half uurtje in de auto en dan boodjes doen. Ben vanavond lekker alleen, ook wel eens lekker. Ga jullie voor nu weer verlaten. Vanavond ben ik weer van de partij. x
Welkom terug tipp! Hee meiden ik ben er weer na een drukke dag Eerst mijn extensions eruit laten halen door een vriendin toen naar de kapper knippen en kleuren en toen boodschappen gedaan en vanavond visite pffff haha Maar goed nu heb ik even rust heerlijk! @ Kim super meid dat de BV nu zo goed gaat!
ja lekker he. het is alleen zo verwarrend allemaal de een zegt dit en de ander zegt dat. ik wil graag proberen af te kolfen en dan deels de borst geven en deels de fles. de een zegt dat dit met 2 weken mag en de ander zegt met 4 weken. jeetje MAKE UP YOU'RE MIND! nou ja ik ga maandag even naar het inloopspreekuur en dan ff vragen hoe en wat. kus
dank je linka en wendy... En kim, ik hoop voor je dat het inloopspreekuur uitsluitsel geeft. Kan me voorstellen dat het allemaal erg verwarrend is