Hoi TIpp! Leuke week gehad? Wat hebben jullie voor leuke dingen gedaan? Mik, idd gewoon even vragen bij het buro en aangeven hoe je het zelf graag zou willen.
ja hoor... Hele leuke week gehad... We hebben eigenlijk vooral in de zon (nou ja, mijn moeder in de zon en ik in de schaduw) zitten kletsen... Heerlijk! Maar ik miste thomas en mijn beestjes toch wel hoor! Ben stiekum blij dat ik weer thuis ben. Wel erg leuk: Mijn moeder heeft de kleine ook gevoeld! Ze was helemaal ontroerd
zo vanmorgen mijn laatste pil geslikt ik ben benieuwd hoe mijn menstruatie zal gaan lopen, ben altijd heel onregelmatig.
Dus ook Mutsy/Mutsaerts en andere merk kinderwagen (geen joolz bloom). Derde week sept. balen zijn we met vakantie... Hoe vaak is dit eigenlijk 4x per jaar?
Jij ook fijn weekend Tamara! Ik moet mijn eigen werk inhalen omdat ik nu veel buiten de deur werk. En een verjaardag. Dus een te druk weekend naar mijn zin, bah. Jij?
Tipp, waar waren jullie ook al weer naar toe, en was dit met je zusje en moeder of was dat de vorige keer naar Duinrell.... tja je gaat ook zo vaak weg en wat doen, hahahaha.
dit was wel duinrell, maar alleen met mijn moeder... Van het voorjaar weer met mijn moeder en mijn 2 zusjes. Tja, van maart tot ong okt. ben ik idd vaak weekendjes of midweekjes weg...
Ga lekker m'n gemak houden. Morgenavond komt m'n broertje met z'n vriendin op bezoek, ze zijn begin november uitgerekent. Dus we hebben iets om over te kletsen. En zondag naar de verjaardag van ons neefje, wordt alweer 5 jaar. Doe jij wel een beetje rustig aan, je werkt zoveel. Groetjes Tamara.
hihihihi... Het is voor thomas werktechnisch de makkelijkste tijd om weg te gaan, dus dan nemen we het er nog wel eens van... Nou ja... namen, want dat feest zal nu ook wel over zijn OOOOH, jummie... Ik hoor net dat ik van mijn zusje een beautybehandeling voor mijn verjaardag krijg
Tamara, nog 2,5 week dubbel druk buiten de deur en thuis. Daarna weekje thuis weken en dan 2 weken met vakantie. Dan alle tijd om uit te rusten. Het moet nu maar even. Die tijd haal ik wel weer in straks hoor. Gezellig kleppen met je schoonzusje. Tipp, wat een leuk cadeau? Ik moet ook een afspraak voor de kapper maken en wil voor onze vakantie nog even mijn wenkbrouwen laten epileren, mijn wimpers en wenkbrouwen laten verven.... kan dat kwaad trouwens?