hij schijnt behoorlijk gammel te zijn. en aangezien je je kindje er een jaar lang in legt/laat spelen zou ik voor een stevigere gaan
Hoe is het bedje van Ikea Tipp, heb je die al in elkaar staan? Mannetje vind dat hekje wel handig dat deze er uit kan en het dan een soort van doorgroei bedje is. Maar tot een jaar of 4-5 en dan groeien ze er toch wel uit denk ik? Ik zag bij de prenatal in het magazine dat ze een setje zwarte meubeltjes hebben, vind ik ook wel wat hebben en dan leuk met een kleur muur en accessoires aankleden. Oja en even klagen hoor... Vind het over het algemeen niet erg dat ik meer in het huishouden doe, maar soms Evil or Very Mad Ben nu heel druk door de weeks met werk en nog eens mijn eigen werk daarbij indien nodig 's avonds of zoals nu in het weekend. En ben door de zwangerschap al iets sneller moe. Heb vanmorgen 3 wasjes gedraaid, opgehangen en weer opgevouwen. Vanmorgen gewerkt. En nog durft meneer te vragen wat voor lekkers ik vanavond voor hem ga koken.... Het was ineens 19.45 waarvan ik schrok en dacht, he get moet nog koken. Maar hij zal niet denken oh zal ik het even doen, nee blijft languit op de bank hangen. Ik bartste toen even uit en liep maar even naar boven en heb daar maar even een potje zitten huilen. En daarna beneden tijdens het eten gezegd dat hij echt wel wat meer eigen initiatief mag tonen. Mij benieuwe hoor.
Thanks meiden. Ach ja het zijn af en toe van die momenten waarop die ene keer dan net even een keer te veel is. Hij is heus op zijn manier een schat hoor. Even je hart luchten is wel even lekker.
goede avond meiden, Ik las iets over een bank? wil er ook bij, mag het? nou ben druk met de ovulatietesten en gister een licht streepje en vandaag iets donkerder maar nog geen piek.. hopen dat er morgen een piek komt! gister de bruiloft van mijn vriendin gehad was er om 7 uur om dr haar en make-up te doen en toen moest ik om 10.15 in schiedam zijn om het volgende bruidje te doen(drukke dag 08-08-2008) daarna nog klantjes en toen snel omkeden voor het buffet en feestje... was een gezellige avond in een cowboypark, echt een geweldige lokatie! heb toch nog even een rosetje gedronken mag nog even he?!? toen een smsje van mijn andere vriendin, ze heeft een zoon gekregen ook op 08-08-2008 en alles is goed gegaan! het was een heeerlijke dag! @ mieke.. bij ons was het vanmiddag ook huilen hor! MANNEN!
nou volgends mij is iedereen een caviarace aan het doen (hij is leuk lala ) ik ga kijken ofdat er nog iets goed te maken is na vanmiddag
Hoihoi, Hopelijk mag ik even inbreken in dit topic hihi. Ben nl op 6 juli met de pil gestopt 11 juli kreeg ik de onttrekkingsbloeding dus ik zou theoretisch gezien nu zo'n beetje ongesteld moeten worden. Vandaag heb ik een testje gedaan en was niet zwanger, wat overigens geen verrassing was. Dus nou ja, dan hoop ik dat mn ongesteldheid er snel aan zit te komen.. voor ik met de pil startte (zo'n 8 jaar terug?) was ik het erg onregelmatig, dus ik ben benieuwd.. Groetjes Danielle
goedemorgen allemaal hier even een berichtje van mij! sorry maar eigelijk heb ik hier niet meer gepost sinds ik de topic februari moeders heb ontdekt beetje slordig van me maar ik ga proberen jullie nu niet te verwaarlozen... hoest hier? ga niet alle bladzijdens bijlezen hoor das een dagtaak! met mij gaat alles nu prima, ben erg moe en misselijk geweest maar das redelijk over... nou ja heb vannacht nog even de wc pot geknuffeld maar das meer dat we gister naar pannenkoekenhuis (oude gracht in utrecht) zijn geweest en daarna een verjaardag hadden en ik alles door elkaar had gegeten in begin van de middag zaten we nog in stadscafe wat te drinken en aan de bitterballen dus ja
Hey allemaal @Dazwa84 : Wat grappig is hebd percies het zelfde als jouw ik zit nu ook nog te wachten todat ik ongesteld ga worden ik had 28 aug een test gedaan en mischien was het te vroeg want ik kon eigenlijk pas vanaf 3 aug testen maarja ben nu dus al 4dagen over tijden en ben ontzenntend moe enso.. Liefs Baby boo
hahahaha iggy! ja dat krijg je ervan meid! Maar gezellig dat je weer meekletst! Al gehoord dat Kim is bevallen van Donique Alice? Prachtig meisje hoor!
Was vergeten te vertellen dat ik een trouwfeest had gisteren. Het was erg leuk. 't Was in Ruurlo (twee uur rijden, en we stonden nog in de file ook). HEb ff aan Wic gedacht. Kwamen langs afslag Harderwijk. De Bruid was een chinees meisje, en die verkleden zich een aantal keer volgens traditie. Ik heb 3 jurken gezien, en ze waren allemaal even mooi. Samantha heeft zich voorbeeldig gedragen. Alleen beetje jammeren toen ze wilde slapen. Ik had haar in de draagdoek mee. En ook daar kreeg ik veel complimenten over. _________________
Goeiesmorgens allemaal, hier is het ook k*t weer. En vriendlief is aan het trainen . @Mieke: ach mannen af en toe kun je niet met en niet zonder ze. Die van mij weet zo goed mijn vrije dagen vol te plannen. Doe je even dit, doe je even dat. GRRRRRRRRRRR Ik heb het hem vorige week ook gezegd. Hij vroeg nl. iedere dag wanneer ik nou verder ging met schilderen (de buitenkant). Zie je het voor je, een drive-inn woning, drie verdiepingen EVEN schilderen. Hij had beloofd ook mee te helpen