Babyplanet is er ook nog . Onderhandelen hoefden wij niet. Wij kregen sowieso bij aankoop van ons kamertje extra korting, omdat je het hele pakket koopt. En bij babyplanet krijg je een gratis autostoel bij aankoop van een combiwagen. En geen verzendkosten omdat je een complete kamer koopt.
uhmmmm ook niks denk ik Janco vroeg gisteren nog, ga jij morgen even tanken, want ik moet trainen. Uhhh dat kan je je toch doen NA het trainen. Want tanken zonder auto gaat een beetje moeilijk. #-o
Vaak is dat een teken voor mannen dat er niks gedaan hoeft te worden, dus ik ben ook benieuwd, hahaha. Sniffy, hahaha zit hij jou nu op te jutten dat je moet gaan schilderen
Hahahaha tje praktisch nadenken is niet hun sterkste kant. Meiden, ik ben naar een verjaardag. Vanmiddag weer even aan mijn klussen werken en dan zie ik jullie wel weer. Rox, is je draadloos internet al geinstalleerd?
Goodmorning all Ja soms moet je ook even je harte kunnen luchten over de mannen toch? Is denk ik overal wel zo. Wij zijn aan het verbouwen en dat brengt ook de nodige disuccie met zich mee. @ Rox, dus 8-8-08 is voor jou ook wel een bijzondere datum. @dazwa, welkom hier, ik hoop voor je dat de snel komt. Veel succes met zwanger worden. Wel lastig natuurlijk als je een onregelmatige cyclus hebt. Sommige meiden gebruiken ovulatietesten om te kunnen zien wanneer je ei er is. @baby boo, hihi kom ik je hier ook tegen, zag je net ook bij discussie wie nog meer de eerste ronde. Gezellig dat je ook hier meekletst. @daisy, wat leuk dat je haar meeneemt in een draagdoek! Het is hier ook rotweer, bah grijs en het regent. Ik hoop dat het vanmiddag wat beter wordt. Ik zit nog heel positief in de kort broek
hier een lekker lui dagje hoor, ben morgen vrij dus hier blijft alles lekker een dagje liggen dalijk wel nog even naar mama, deze keer niet in pyjama. rox, geen last meer van je onderzoek?
mijn zus heeft het ook gehad Rox, weet niet of ik dat al verteld had, bij haar heeft het ook wel even gevloeid ja. ze heeft pas te horen gekregen dat alles weer in orde is heeft alle slechte cellen weg laten branden
als het bij mij niet goed zit word er een plak van mijn bmm afgesneden, daarna ben ik weer schoon zeggen ze. maar moet nog even afwachten!
Hee hallo allemaal, ik moet helaas weer van het bankje af...ben gister ongesteld geworden. Deze ronde dus weer een vrij normale cyclus 26 dagen. Dus helaas....Dus op naar ronde 6... xxx Kat Oh ja zal mijn banner ff veranderen
dat zeiden ze bij mijn zus ook ja, maar toen bleek dat ze het toch weg konden branden. deed helemaal niet pijn zei ze, alleen allemaal rook uit haar muts wat ze heel genant vond hoe is het met Joey vandaag. weet ie al een beetje wat hij met zijn loopstoeltje moet?
als je vandaag eigenlijk op dag 26 zat en ongi bent geworden, is dit dag 1 en had je dus een cyclus van 25 dagen, toch? dikke knuffel meid