whahaha geweldig rox! wat gaat het toch snel, weet nog dat we je allemaal aan het stalken waren, toen je moest bevallen
Dank je rox... Iedereen hier een lekkere luie zondag? Het is ook echt van dat bankhangweer heerlijk. Helaas moet ik de deur nog uit straks. Echt geen zin in. En vanmiddag nog op verjaardag. Voel me al niet zo heel fit. Erg pijn in mijn buik en hoofdpijn. Als we thuiskomen rond etenstijd dan duik ik gelijk mijn bedje in denk ik... Kat
hee meiden, ik ben nu pas mijn bed uit We hebben boven OS roeien liggen kijken en steeds " na deze race gaan we opstaan hoor" Niet dus Het bedje zit nog in de doos mieke, eerst moet de babykamer af, en dan komt er eerst een wiegje, dus het in elkaar zetten duurt nog wel even... Het plan was om dit weekend samen de beneden verdieping een grote beurt te geven. Ik heb gisteren de koelkast schoongemaakt, het toilet geschrobd en 3 wassen gedraaid... Thomas heeft oud papier weggebracht en toilet gedweild... Ben benieuwd hoeveel we vandaag gaan doen...
goede middag meiden haast geen tijd om bij te lezen. voor de meiden op de bank veel suc6 zal voor jullie duimen ik ga er weer van door spreek jullie wel weer
ik denk het laatste Mieke, maar wil daar nog even niet over nadenken hihi! Hier is het aquarium leeggemaakt, ben lekker aan t schuiven met de meubeltjes. (jaja ik zou geen reet doen) Zelfs Mike is uit zichzelf aan de gang gegaan! Lala, ik heb dat hele stuk teruggelezen voordat ik weer aan het werk ging. *snik snik*
Dat is het 'm nou juist. Als de een actie onderneemt doet de ander dat meestal ook. Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Goed Rox, nog maar niet over nadenken idd. Is wel heel ver vooruit kijken. Ik zit te werken... Tipp aan Concept 2 hihihi. (is klant van me toevallig he) En niksnut zit op de bank voetbal te kijken.
Hoi hoi, Kattja, balen zeg. Op naar de volgende ronde. Mannen en werk zien dat is een apart verhaal.... Sinds ik zwanger, ziek, zwak en misselijk ben gaat het hier wonderbaarlijk goed. Sta er echt van te kijken wat ie allemaal uit zichzelf doet, normaal gesproken moest ik het altijd zeggen, maar dat is nu niet nodig. Ik zeg nu ook heel vaak dat ik het zo fijn vindt dat ie dat allemaal doet voor me en hoop hiermee dat ie het voor altijd blijft doen. Maar wie weet is dat maar enkel een droom. Gisteren is mijn broertje met zijn vriendin op de koffie geweest, zij zijn in november uitgerekent en hebben aan Barry gevraagd of hij peetoom wil zijn van hun kindje. Hij zei heel trots ja. Hij is wel intrek als peetoom, hij heeft 2 peetkindjes en ik 1. Nou gaan we naar de verjaardag van ons peetkind. Groetjes Tamara.
Wat leuk Tamara dat hij gevraagd is. En wat lief dat hij zo helpt. Hahaha Sniffy, nou die van mij van een onbekende planeet hoor.