Neen nog geen bloed. Hoofdpijn is er ook nog niet en bruin verlies moet nu echt komen, want ik zit al 14 DPO.. Rox, leuk toch zo achteruit tijgeren Ziet er vast komisch uit haha.. En Lala, hoe s het met jou voel je je stiekem al anders
ikdus, ik heb nergens last van, gelukkig eigenlijk, heb liever geen symptomen want anders zit ik me alleen maar gek te maken valt iedere keer zo erg tegen als ik dan ongi word. ga jij er nog geen testje tegenaan gooien?
Nope ik ga niet testen, als ik volgende week nog niet ongi ben is het denk ik wel duidelijk Hopelijk betekend het iets goeds dat je lekker niets voelt Zal voor je duimen meid en voor de rest op de wachtbank. En voor Roxy ook natuurlijk.
ja wil er alleen niet te veel aan denken daarom dat ik altijd zo veel onzin uitkraam hier de laatste tijd
ja ikdus... De grap is dat mijn pc op zolder op kantoor staat, en dat ik beneden op mijn laptop via de remote desktop (ik neem dan via mijn laptop mijn pc boven over), op mijn pc werk... EN ik ben te lui om het ding uit te zetten. Tja dat krijg je met een ict bedrijf aan huis