Super he mannen die werken! Heerlijk. De mijne zit nu achter de PS3 maar heeft vanmorgen wel de keuken gedaan, borrd gemaakt en een was gedraaid. Perfecte vent dus de mijne
de mijne heeft met spullen die de babykamer uit moeten lopen sjouwen hihihihihi, eigenlijk zijn ze stiekum best lief Ach ikdus, als ie het zat is (meestal als en een windows update is ofzo) dat zet ie zichzelf wel uit... Ik heb een heel zelfstandig aparaat daarboven
Hey meiden... pfffff 1 klus af, nu nog 2 offertes en een factuur. Dan ben ik echt klaar. Maar ben nu echt bekaf, eigenlijk wil ik niet meer, maar nog even een half uurtje doorzetten.
Hey meiden, Zie dat het gezellig is vandaag hier. Maar wel wat gemopper over de mannen hoor! Wij hadden dit weekend twee vrienden uit nederland op bezoek. Was erg gezellig. Ze zijn er nu weer vandoor. Zijn ook heerlijk uit eten geweest. Nu echt een goed restaurantje gevonden en de jongens hebben nog betaald ook, super toch! Zie dat het droog is. Ga ik even verder met mn auto oppoetsen. Ik zet hem vanavond of morgen in internet. Mieke: Dat je dat op zondag doet zeg. Ik probeer expres de zondag vrij te houden van het werk, anders blijf je altijd denken aan je werk.... De zondag is wat dat betreft heilig bij ons. Mannetje doet ook alleen het hoognodige op het bedrijf. Ikdus en Lala: Spannend!
zo knap hoor Mieke, maar neem dan aan dat je van de week een middagje eerder stopt? Janneke, hoe is het met je buikje nu?
mij hoor je niet klagen over bert ik vroeg net wat ie allemaal aan het doen was aan zijn laptop. zegt ie: ik ben ons huisje helemaal tot in detail aant uittekenen. kijk maar: hier ligt ons babytje in zijn bedje *pinkt een traantje weg*
Jannegie, ik heb op het moment 2 banen. eentje buiten de deur fulltime in vianen en eentje thuis, mijn eigen klanten. vandaar het werken in het weekend. doordeweeks zit ik na het werk ook nog thuis te werken. het gaat me nu echt opbreken, nog 2,5 week volhouden!