Ja, maar veel supermarkten zijn hier op zondags open. Alleen het verschilt of ze tot 18:00 of 20:00 open zijn.. En deze dus tot 18:00, was voorheen altijd 20:00 uur
hier is er 1 die tot 21:00 op zondag open is, de rest van de week tot 22:00, en 1 die op zondag tot 17:00 open is...
ben echt lekker hollands aan het doen vandaag. ben begonnen met boterhammen met pindakaas. 's middags zak drop leeggegeten. daarna lekker kaasoufflées op (mmm delicious en bert vindt ze supergoor haha!) en nu lekker bakje thee met een stroopwafel die erop ligt warm te worden ik mis nederland soms toch wel
Ik miste nederland totaal niet, alleen de frietsauce en de milkshake's van de mac. Maar voor de rest kan je ook heel veel kopen wat ze in NL hebben en anders kon je wel naar het nederlandse winkeltje gaan
heerlijk hoor lala... Ik heb hier een pot japanse zoutjes naast me staan en om de een of andere reden wordt ie steeds leger En dat terwijl mijn eten nog in de oven ligt
met momenten heb ik het heel erg: koninginnedag, EK en WK, carnaval. ik ga nog elke week de grens over voor boodschappen, sommige dingen kan ik echt niet missen. en toch zou ik nooit terug in NL willen wonen
tja, nederland heeft wel iets grappigs... Je kan niet met, maar ook niet zonder leven... Net een man eigenlijk bij tijden
Gelukkig kan je zo even naar NL rijden om toch nog carnaval te kunnen vieren en koningendag .. Maarja dat is opzich wel jammer natuurlijk, als je dat mist. Is er geen carnaval in belgie dan?
ik zou ook wel die kant op willen Lala, maar ik krijg Mike echt niet mee. Tenzij we een houten huis krijgen