ah maar dan bouwt ie hier toch zijn eigen houten huis? in sommige gemeenten mag dat hier hoor. In Bree bijvoorbeeld, is vlakbij en ook nog lekker dicht bij de grens en een kruidvat hebben ze hier ook hoor
bwah valt nog mee, een dochter van mijn collega, gaat dat doen en heeft daarvoor een lening van bijna 900 euro. en dan is na 30 jaar afgelost, dus als je een lening pakt met gedeeltelijk aflossingsvrij is het voor 750 te doen denk ik
hihihi, een van mijn katten heeft een nieuw stekkie... Als ik op mijn (linker)zij op de bank lig tv te kijken, met mijn benen opgetrokken, wil ie per se tegen mijn buik aanliggen
ja echt heel schattig... En dat terwijl het nooit echt een aanhankelijk beestje was... Lag nooit op schoot, wilde eigenlijk niet knuffelen enzo... Maar sinds ik zwanger ben volgt ie me overal, ligt naast en bovenop me... En nu dus dit weer...
nou wij hebben het hier ook niet altijd makkelijk hoor, moeten het echt hebben vd extra's: vakantiegeld, 13de maand, belastingteruggave, enz huizen worden hier ook steeds duurder
wij ook. DEze maanden ga ik ook echt geen gekke aankopen doen. alles wat ik normaal uitgeef aan gekke uitgaven legi k nu weg zodat we lekker uiteten kunnen in Center Parcs. Voor mama is het ook vakantie!
Ja, dat ik pijnlijke tiet & tepel heb en een gevoelige andere tepel zal vast verklaarbaar zijn.. En dat ik nog geen bruinverlies heb, komt vast omdat ik niet meer aan het ontpillen ofzo ben. En dat me temp nog zo hoog is komt vast omdat het lekker warm is onder de dikke deken..
Linds, moet jij samen maar voor zorgen samen met sniffy en rox en vast nog iemand wat ik nu even vergeten ben..