Hahaha is soms nodig toch Maar meiden waar is Linka, heeft ze dr wel gemeld dit weekend of heb ik er over heen gelezen?
Hierzo! Normaal krijg ik elke keer email als er een bericht is achtergelaten hier maar nu besef ik dat ik vandaag niet kreeg dus ging ik gauw kijken en nu vroegen jullie zich af waar ik bleef ! Kom op Ikdus, wij willen idd roze! Verder gaat hier nog wel goed hoor, beetje rommelen, maar nu niet meer. Morgen auto ophalen! Peugeot 406 brank bouwjaar 2004, ben benieuwd! Morgen Myrna weer naar school na 6 weken vakantie, ze is nu zenuwachtig!
Welke groep gaat Myrna nu ? Hahaha vanaf mijn kant komt er denk ik geen roze hoor, of er moet een dubbele wonder zijn gebeurt.
Ik ga zo even naar onze 'oude' studentenvereniging. Morgen begint de introductieperiode en dan maken ze altijd kampvuren. En wij hebben net 2 kasten gesloopt
HEE KIMMIE! Hoe is het met je meisje? En met de BV? Hee mama's, misschien een beetje vroeg, maar ik denk er nu aan.Wat voor merk luiers raden jullie aan? Ik heb gehoord dat de pampers vreselijk stinken, dat het de hele tijd ruikt alsof ze een vieze broek hebben... Ik heb goeie dingen over de kruidvatluiers gehoord...
Ik heb gratis pampers gekregen bij babydoos, ik geloof Prenatal? En zelf gekocht kruidvat luiers, ben altijd tevreden geweest toen Myrna baby was! Maar ga altijd uitproberen
in de zwangerkadoos zaten gratis etosluiers...Dus die probeer ik zeker uit. Ik vind de pampers eigenlijk ook best prijzig...