Ik ga Joey flesje doen en boodschappies! Tot vanmiddag! Mieke, doe lekker waar jij je goed bij voelt wijffie! en als dat betekent dat je morgen wil testen (of dinsdag) moet je dat gewoon doen en je niet gek laten maken door ons! Ik ga weer als een tierelier verder duimen! Dikke kus! en een lik van Joey
Heel eng Rox! ik ook ontaarde moeder, had de babyfoon ook nog uit staan Ik dacht als hij echt wakker is dan huilt hij wel en dan hoor ik hem wel. Maar hij lag gewoon heel rustig met zijn oogjes open naar het plafond te staren.
Rox, heel veel plezier vandaag! Mieke, id, laat je nou maar niet gek maken door ons. Ik weet het, daar zijn we erg goed in. En ik kan je nu een beetje terugpakken. HIHI. Maar ik denk dat we er allemaal een heel goed gevoel over hebben. Maar ik denk dat jij ook heel goed beseft wat het nu zou betekenen als het weer een negatieve test is. Dat zou een hele zware domper zijn. Zeker nu je zelf het gevoelkrijgt dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Vertel eens heb je wel eens eerder aan het eind van je cyclus stiekem een ovutest gedaan. En wat was toen de uitkomst?
Jasper zet het meestal op een huilen zodra die wakker is. Ik wil eten! ! ! Maar vanochtend dus niet. Lag heerlijk tevreden rond te kijken. Hoezo halfbroertje Rox? Is het het zoontje van je moeder haar vrend?
Yep, maar al 2,5 jaar een relatie en wonen practisch samen. Dus dan kan het wel he? Dan heb ik 3 broertjes en 2 zusjes....OMG!
Leuk toch zo'n groot gezin. Tenmiste als jullie allemaal een beetje met elkaar kunnen opschieten! Maar als ik het zo hoor, zit dat wel goed.
Zo... even een slapend hangend kind in de box gegooid (zachtjes hoor ) Ze was zo moe dat ze er vervelend van was..speen kan wonderen doen!
Ik ben opgegroeid met een oudere zus en 2 pleegbroers. Eén broer van 6 jaar jonger dan mij en een broer van 11 jaar jonger.
Ja dat heb ik gedaan, juist omdat je daaraan al kunt zien ja of nee. En tot nu toe altijd maar 1 streepje, dus tja.... zegt genoeg, maar toch!
Mieke, wat spannend! Die positieve ovulatietest ziet er veelbelovend uit. Snap dat je jezelf wilt beschermen tegen een eventueel negatieve test. Maar mijn duimen draaien overuren, zodat je morgen een positieve test in handen hebt. Heb nu gewoon even het zelfde gevoel als toen ik zelf positief testte. Hoop het zo voor jullie. Groetjes Tamara.
Maranka, Ze zijn nog klein hoor! Ikzelf ben 23 Marvin is 20 (volle broer) Levi word 10 morgen (zoon van Patrick) Matthew is 9 (volle broer) Puck en Pebbles zijn 6 (tweeling van Patrick) Dus er zit nog wel een verscilletje in ihihi. Wic, zielig he als ze zo moe zijn en niet meer weten wat ze ermee aan willen! Mieke, dus als het echt zo is, is jullie werknaam voor de kleine "Ouzo" ? LOL hihi
ik heb net de ramen gezeemd. En aan het vuil te zien had ik dat al eerder moeten doen Ik denk dat ik zo maar even op de bank ga liggen, ben moe en moet straks gaan werken 2 avonddiensten in het weekend. Dat vind ik altijd zo saai. Maar gelukkig werk ik wel met en leuke collega.
Ik heb mijn schoonmoeder trouwens een week of 3 geleden verteld dat ik gestopt ben met de pil. Zij was de enige die het nog niet wist. Iedere keer als ik haar zie, lacht ze zo lief naar me.