jeetje ik dacht er zal niks speciaals gebeurd zijn hier... MIEKE! dit MOET toch een positieve zwangerschapstest geven! ik krijg helemaal de kriebels in mijn buik zeg. een valentijntje voor mieke, stel je voor oh ik ben al helemaal blij, het is je zo gegund!
WHAHAHAHA wat een lol zeg. Nou ja weet je wat het is, elke keer dat ik ongi werd was ik even een momentje teleurgesteld, maar daarna ook wel weer opgelucht dat het nog niet zo ver was, en dat gold voor mijn mannetje ook. Ben nu wel al wat van de bibbers bekomen hoor. Hebben wat boodschappen gedaan en lekker op het balkon gezeten.
oh oke nou meis volgens mij is het toch echt zover hoor! en of je nou vandaag morgen of overmorgen test. ik denk dat die streep er echt wel komt ik hoor over zoveel mensen die met een ovutest positief teste dat dit toch eigenlijk niet anders kan gr kim
mieke, toen ik posi tesste dacht ik; o god, het is nu echt en waar ben ik in hemelsnaam aan begonnnen?! En dan krijg je die eerste echo en zijn al je twijfels verdwenen....
Nee het kan eigenlijk ook niet anders Kim. Want anders zou er (als het goed is) echt geen 2e streep moeten staan. En een licht streepje telt dan al niet, hij moet echt positief zijn.
Lindsay, ik vind het net zo spannend als jij. Eigenlijk kan ik wel een potje janken, ik vind het echt dood eng.
ik sluit me echt bij kim aan hoor mieke... En kim: Ik heb net mijn vakantie geboekt. Ik heb het zo geregeld dat ik een paar dagen voor je uitgerekende datum terug ben en ik hbe 2 campings geboekt met internetmogelijkheid
whahahahahahahahahahahhahihihihihihihihihihih voor je forumbuddie thuis bliven van vakantie! hihihihihiih ik ga trouwens met 38 weken bevallen hoor hebik afgesproken met die kleine. @ mieke ik had ook wel zoiets de eerste maanden van jeetje waar zijn we aan begonnen en ben ik wel een goede moeder etc etc die twijfels heeft iedereen denk ik wel in het begin. maar toen zei een vriendin van mij tegen me ; je kindje kent geen andere mama als jij dus voor je kindje doe je het altijd goed ; das waar toch? gr kim
oh trouwens mij kleine is aan het proberen of hij/zij ook onder mijn ribben kan komen als de kleine maar hard genoeg probeert, ooooooooooooohhhh pijnlijk. maar wel lief die kleine wil nog dichter bij mama zijn hihih
hij probeert waarschijnlijk in je hart te kruipen kim Ik ga nu koken. Romige Citroenpasta met een groene salade... JUM! Ik heb trouwens hele mooie vloerbedekking gezien... Maar thomas wilde nog even wachten Ok, ok...
hai meiden even 3 dagen niet geweest en meteen 40 pagina's bij lezen wouw. ik heb nu geen tijd om bij te lezen moet zo weer weg. hier is alles weer goed nergens meer last van. we zijn lekker bezig de tuin op te knappen tussen het werken door. het word al best mooi morgen plantjes kopen (eindelijk hahaha) mieke heel veel suc6 met testen binnen kort ik duim voor je
heet! i zit ook binnen want buiten is het echt te warm hoor en ik zit nu binnen en die kleine begint oo meteen weer dus die had het buiten ook te warm