Meisjes toch hahahahaha! Die Bert, jaja hij heeft makkelijk praten Oh ik denk dat ik best een goede moeder zal zijn hoor, daar twijfel ik niet aan. Maar zie het gewoon nog niet echt voor me en ook niet bij mijn mannetje en hier in huis. Nou ja eerst maar eens die test he, dan weer verder denken. Hier ook warm hoor. Zit ook even af te koelen binnne, net even mijn mams gebeld.
Hier een stoommaaltijdje van de Appie met zalm. Mannetje is nu basketballen en daarna gaat hij bij een vriend voetbal kijken en bbq-en. Morgen gaan we saampjes bbq-en.
dus je neemt ook geen wijntje voor de zekerheid Mieke? hier kip tandoori op, en ga zo aan mijn magnum beginnen.
Nou er staat nog een aangebroken heerlijke rose in de koelkast. Maar zei al tegen mannetje dat hij die dan maar mee moest nemen vanavaond. Nou geen probleem, ik drink wel voor 2. Hahaha, toen zei ik ja maar heel af en toe mag ik wel een heel klein glaasje. Ja een paar slokjes meer niet. hahahaha Lief Kim dank!
precies precies gewoon op de plaatjes drukken dan kom je op de site! oh meisjes wij gaan weer zondigen. broodje kroket en frikandel lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Nou heb net een klein zakje paprika mini frietjes op. pfffff spijt! en ik moet nog eten. heb net 2 wasjes opgevouwen en binnen gehaald, zo lekker dat dat in de tuin kan drogen.
Mieke , ik had dat gevoel ook hoor. eerst wil je heel graag zwanger worden en als het moment dan in een keer daar is dan slaat de angst je om de keel. Wat nu... Maar gelukkig komt je kindje niet direct en heb je 9 maanden om aan het idee te wennen dat het echt zo is!
Ik ben weer terug van het winkelen. Was erg gezellig. Toen ik net naar het toilet ging zag ik wat heel lichtroze bloed/slijm (sorry voor de details). Ik voel nog verder niks van ongesteldheidspijntjes. Daarnaast moet ik tussen dinsdag en donderdag eigenlijk pas ongesteld worden. Iemand enig idee wat dit anders zou kunnen zijn?
die angst had (en heb) ik ook hoor mieke. Is heel normaal... Ik denk af en toe echt "waar ben ik aan begonnen" en "ben ik wel een goeie moeder" etc. Die twijfgels zijn heel normaal en gezond. Net zoals angst tijdens het motorrijden. Als je de angst neit meer hebt wordt je roekeloos... Knufff (oh ja, mijn vaatwasser draait weer *spring* )
wow net met ze'n tweetjes na de broodjes een heel bakje aardbeien naar binnen gewerkt met suiker. heerrrrrrrrrrrrrrrrrlijk! ooooooooooohhh mieke ik ga morgen extra vroeg opstaan om te kijken of je al getest hebt hihihihihihi
zenuwachtig kim? Ik heb voor vanavond een stokbroodje met kaasjes en olijfjes Lekker met zijn 2-tjes in de tuin
bloedzenuwachtig maar ja als je ook al zo lang met elkaar praat en dingen deelt voel je je hardstikke verbonden met elkaar. en ik gun het mieke zo erg. trouwens de rest ook hoor maar mieke is al zooo lang bezig. mieke en haar kleine ouzotje! hihihihihihiih ik wil die kleine van mij nou wel zien eigenlijk. ik moet nog even 6 weken wachten maar dan ...................... kan ik niet meer wachten hoor dus die kleine moet gewoon maar twee weken eerder komen.