@kim: die weken gaan vast snel voorbij. ik kan trouwens nu ook 'officieel' meedoen hier vriendlief heeft me overtuigd om toch maar te stoppen met de pil dus i.p.v. over 2 weken ben ik per direct gestopt.. is best wel spannend
@ Kim : beter nog even wachten hoor, hoe nieuwsgierig je ook bent En al is het een flink getors nu, tis nog wel heeeeel makkelijk als de kleine er nog inzit, hihihi.
6 WEKEN? ga maar uit van 10 dan kan het altijd meevallen Kim! Tipp, ik bedoelde dat nu Joey er is ik denk van: hoe kon ik dat nou in godsnaam denken na de posi test
we zijn net even bij zusje spaghetti gaan eten. komen we thuis, zegt bert: "zet internet eens aan, kijk es of ze al getest heeft" hahaha, als het hier zover is, denk ik dat hij niet kan wachten daisy had indertijd ook eerst een ovutest gedaan en daarna een zwangerschapstest he.
Dan zal ik helaas wel ongie worden Heb rond de 28ste mijn ei gehad dus voor innesteling lijkt het me erg laat..
Kan ik me voorstellen... Ik kreeg vanmiddag bij de duimeland nog een 'paniek'aanval... Zo van "oh hemel, we moeten nog zoveel kopen, nog zoveel doen. En de tijd gaat zo snel. HELP!" En toen ben ik heel snel de winkel uitgerend
stiekum weet ik dat ook wel... Maar ik ben zo'n uts die alles ver van tevoren klaar en geregeld wil hebben... En soms raak ik dan even in paniek... Als mijn verstandige ik even weg is
nee rox breng die kleine nou niet op ideeen! zes weekjes en dan is het tijd. die kleine loopt voor op het gemiddelde dus.................... mag best eerdre komen