JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA O God, zit te janken met kippenvel 8 hoog!
mieke proficiat meid! al die tijd heb je er gestaan voor iedereen als iemand goed nieuws had, was jij blij als iemand slecht nieuws had, gaf je troost nu ben jij degene die goed nieuws brengt en nu zijn wij het, die blij zijn voor jou! geniet ervan
Dank je, jullie zijn lief. Altijd zo mee geleefd en dan is het eindelijk zover. Niet gedacht hoor, maar toch een kleine Ouzo.
deze week heel goed geklust op de goede dagen en heb er vertrouwen in dat het goed komt, net zoals bij mieke
Nou had besloten om toch te gaan testen zonder mannetje. Hij zit bij een vriend voetbal te kijken, dus ik heb braaf vanaf 15 uur mijn plasje opgehouden. En heb het opgevangen in een potje, en eerst nog maar eens een ovutest gedaan voor de zekerheid. Nou ja die kleurde gelijk weer met een 2e streepje. Toen eerst maar gaan eten, plasje laten staan en toen de test gedaan en ja hoor. Echt geschrokken was ik niet, was natuurlijk al een klein beetje voorbereid. Nu ga ik de test samen met het boekje van Kluun, Help ik hem mijn vrouw zwanger gemaakt, inpakken en leg ik hier neer voor als liefje thuis komt of ik geef het maar morgenochtend, want hij zal wel te veel gedronken hebben gok ik.
JAAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAA MIEKE GEFELICITEERD! Snif.... Thomas vraagt zich nu ernstig af wat er aan de hand is en of ik last heb van mijn hormonen! OOOOH MIEKE! JEEEEEEEEJ
mieke, heb je steenbokje al op de hoogte gebracht? Nee nummer van zora heb ik neit. Staat het niet op haar hyves? Ik kijk wel even...
zo zitten we snel op pagina 100, iedereen is blij! toch een beetje de mama van dit topic vind ik en nu wordt ze echt mama! ja mieke, jij wordt MAMA! hahaha ik vind het echt geweldig
JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA YEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SUPERRRRRRRGEFELICITEERD! Het is je zoooooooooooooooooo gegund meid, geweldig! Ik zit hier ook met traantjes in mn ogen te juichen! Damn, wat ben ik happy nu!
Ik zou het morgenochend geven Mieke, met een ontbijtje op bed! en dan erbij zeggen: Met de complimenten van Ouzo!