Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ligt er aan wat er stuk is, maar als je alles heel kan krijgen zonder er meer voor te betalen dan je al betaald heb. Zou ik het toch zeker zeggen!

2. daantje07

daantje07 Bekend lid

Onsukkie; Gefeliciteerd!

Ik heb net het toppic over de maansteen gelezen; zou het echt werken? Ben op zich wel bijgelovig...

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Daantje, de een zegt van wel en de ander niet. Ik zeg altijd maar; baat het niet dan schaad het niet!

4. daantje07

daantje07 Bekend lid

En de ovulatietesten zijn ook wel handig he?

Maar dan wordt het klussen echt 'moeten'.
    Weet niet of ik er dan wle zo'n zin in heb...

Vriendje en ik denken er steeds meer serieuzer over na. op zich gingen we er al voor, maar nu steeds meer. We beginnen al wat ongeduldiger te worden!

5. ProudMum

Daantje, ik heb geleerd dat ik Mike niet moet vertellen wanneer mijn ei was. Hij vond het "verplicht" klussen. Gelukkig hadden wij de mazzel dat het in de ontpilronde raak was

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Dank jullie wel meiden. We zijn gewoon lekker positief ;)

Wat bedoelen jullie met de babywasjes? De kleertjes van de baby, moeten die van te voren allemaal lekker gewassen worden? Is hier een speciale reden voor? (sorry, moet nog veel leren :oops: )

7. ProudMum

Vliegje, vaak zitten er in babykleertje chemische stoffen en stijfsel waarop het huidje kan reageren. Maar ook het beddegoed en soms ook de bekleding van de kinderwagen e.d worden gewassen ook ivm reacties.

8. daantje07

daantje07 Bekend lid

Rich wil het wel weten, dus hou nu mijn banner aan, maar is natuurlijk helemaal niet zeker dan. Aangezien m'n cyclus nog niet stabiel is...

9. ProudMum

Temp je ook?

10. daantje07

daantje07 Bekend lid

Nee... nog niet. Je temperatuur is hoger richting de eisprong toch?

Wat wete je toch veel Rox! ;) Je bent net onze 'hoe wordt ik zwanger/ kraamhulp' hahaha!

11. ProudMum

och meis, ik heb zoveel gelezen tijdens mijn zwangerschap! Ze zeggen dat wanneer je zwanger bent je een hoop info onthoud. Bedenk me dan dat ik beter mijn opleiding drogist had kunnen doen hihi

12. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

Jun 19, 2007
    6,527
    489
    83
    en dat is te zien aan het aantal berichten van Rox ;)

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: go Rox go Rox go Rox :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

13. ProudMum

jaja op naar de 10000!

14. daantje07

daantje07 Bekend lid

Ja inderdaad!

maar raden jullie aan om te gaan tempen?

15. ProudMum

ik zou het nu nog even aankijken. en pas beginnen bij CD 1. Deze ronde heeft het geen nut meer.

lala hoe bevalen jou de ovu testen van kruidvat?

16. daantje07

daantje07 Bekend lid

CD1? Moet nog een hoop leren...haha!

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Dat topic over de maansteen ook gelezen ja, heel interessant! Ga wat bestellen :) Kan nooit kwaad he, en tis nog mooi ook. Ik droom ook erg veel, en daar kan het ook tegen helpen las ik.

Bedankt voor het uitleggen van de wasjes ;)

Enne, jezelf tempen. Hoe doen jullie dat? Gewoon iedere avond? En tegen je eisprong wordt het hoger?

18. ProudMum

CyclusDag 1

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Yoepie, ik krijg net de nieuwe kv-folder per mail. Snel ff spieken :D.

20. daantje07

daantje07 Bekend lid

Pff.... dat wordt dus een maansteen, ovulatietesten en een thermometer aanschaffen...haha!
    Weet iemand een leuke aanbieding? ;)

Share This Page