Oh mieke, let je ook wel ff op met bbq-en ? Boel moet goed doorbakken worden hoor! (hahahaha wat ben ik bezorgd)
Oja, foliumzuur, moet die van vandaag nog nemen. Ik heb gravitamon en die mag je gewoon je hele zwangerschap door slikken. Hahahaha ja hoe komt dat nou he! zit hier wel met een big smile hoor. En morgen gaan we bbq, zit biefstuk bij, dus ff doorbakken, bah! Hou wel van smeerworst en pate, maar eet het toch al niet heel veel. Verder wordt het idd even opletten en uitzoeken hoe en wat. Maar ik doe altijd al wel gezond hoor.
Ga ik daar even snuffelen. Heb net wel zalm in stoommaaltijd van appie gegeten, dat mag dus niet. Vis moet vers van visboer en geen gerookte zalm?
joehoehoehoejoehoehoejoehoehoehoejoehoehoejoehoehoehoejoehoehoe! ************************************************************** ************************************************************** ************************************************************** ************************************************************** ************************************************************** **************************************************************
Hahahaha weet niet of ie dat nou meteen al zo leuk vindt en om kan lachen. Het is soms zo'n vreemde (nuchtere) vogel. Alleen zal ie straks letterlijk niet nuchter thuis komen, hahaha. Nee hoor, ik geef gewoon het pakje aan hem zonder iets te zeggen, hij is dol op cadeautjes dus dat pakt ie gretig aan. Hij vraagt altijd om een cadeautje, nou deze kan ie krijgen.
hahahaha gefeliciteerd MIEKE! en nu vang ik eindelijk eens als eerste wat hcgtjes op hihihihi Het vorige forum was ik altijd te laat! maar ik laat genoeg voor jullie over hoor! xxjes fijn weekend!