Hahaha tja en of hij dat nu al als een cadeautje ziet, hahaha. Hij zal wel even slikken en zal niet een gat in de lucht springen hoor. Ook al ging hij de laatste tijd er echt lekker in mee, het had wat hem betreft nog wel even mogen duren. Maar dat komt wel goed hoor.
ja ik wacht ook nog steeds op het shirt van rainbowbabies. Gips afdrukken zijn klaar EN meneer krijgt nog een navigatiesysteem......alleen dat laatste weet hij al. och wat zal hij zich schuldig voelen zondag....
*vergeetachtig* was ik nou jou buddy mieke (omdat jij de mijne bent?)... Ik ga weer lekker de tuin in. Thomas heeft een vuurtje gemaakt
Typische situatie dat het altijd te vroeg is. Nu heeft ie het maar gehad, om het ff lomp te zeggen. Kwam er toch een keer van (was de planning iig) @ Rox : wow, toe maar!
pff dat wist ik al nieteens meer weet dat de afgelopen weken een boel langs me heen is gegaan omdat ik me niet fijn voelde
Ja en dus dat huwelijk van ons laat voorlopig ook wel op zich wachten hoor wat hem betreft. Hij zij laatst toen ie wat dronken was, dat ik hem er toch wel pijn mee had gedaan, yeah wright! Sukkel
Ja en dus dat huwelijk van ons laat voorlopig ook wel op zich wachten hoor wat hem betreft. Hij zij laatst toen ie wat dronken was, dat ik hem er toch wel pijn mee had gedaan, yeah wright! Sukkel