Cool! Kzie ze nooit ergens zo goedkoop! Dan is het nog het overwegen waard (zeker gezien het feit dat ik altijd overal verkeerd rij )
Whoehoe, wat lees ik nou: Mieke zwanger, ik had al zo'n voorgevoel echt heel raar en kwam daarom ook even spieken.....meid wat super voor je: GEFELICITEERD, het is je zo gegund na al het wachten! Geniet ervan lieve Mieke, Mannetje en ik hebben ook een baby van 7 weken aangeschaft: Semmie, ons uberschattige kleine konijntje..hihi Verder gaat het met mij goed, ik kan het zwanger worden redelijk van me afzetten en geniet van andere dingen, het leven is te mooi om constant verdrietig te zijn.... Maar Mieke voor jou ben ik nu echt super blij! Liefs Zora
Nee hoor Wic niet vergeetachtig. Was iets wat hij me zei toen we een kleine onenigheid hadden. Tipp, heb nog geen buddies hoor Dat komt wel, eerst maar eens even kijken hoe het de eerste weken gaat.
Ja soms geeft de router even geen IP adres door aan mijn laptop en lig ik er 10 min. uit. Maar ben er weer. Heb in de tussentijd even mijn bed opgemaakt.
Lieve Zora, wat leuk dat je een voorgevoel had en dat het nog klopt ook. Lief van je hoor, dank je. En wat schattig een klein konijntje, ook lekker om te knuffelen. Hoe gaat het op je werk? xx Ik ga ook slapen, truste meiden.
WOUW Mieke, gefeliciteerd!!! Had hier eigenlijk ook al zo'n voorgevoel.. En misschien klinkt dit heel stom, maar toch... Super!
JA Bakerpraatjes is echt erg leuk geschreven... Meiden, vuurtje is uit. Ik ga even de rook uit mijn haar wassen en slapen. Truste en tot morgen. Knuffels!
Mieke, hier nogmaals gefeliciteerd ! Super fijn voor je lieve meid, een griekse beeb Zora, fijn om weer even van je te lezen leuk zo een konijntje. Ik heb niet bijgelezen 20 pagina's is beetje veel. Dus zijn er nog meer spannende dingen gebeurt? Ik ben er morgen vanaf half 9 avond in de avond weer elke dag er x