Mieke, jammer dat San zo reageerde. Maar des de groter is de vreugde als je echt niet ongi word! Misschen bang voor een teleurstelling? Mupkuh is ook een Febr mama, det als jij en Daisy!
Ja hij is altijd erg behoedend en nooit meteen al te over enthousiast. Hahaha ook met aankopen doen hoor, komt omdat ik altijd heel snel iets wil en hij dan wat terughoudend doet. We vullen elkaar daarin goed aan hoor, anders stond het huis hier allang vol met van alles. Ja Mupkuh is ook een febr. mama en op dit moment (halverwege de maand) al 30 zwangeren. Best veel denk ik? Oja San vind het ook jammer dat het een winterkindje wordt, hahaha. Ja zeg, zeg ik, je kunt het niet plannen, ja hoor houdt hij dan stug vol. Tuurlijk schat.
Jammer van de reactie idd, maar misschien stukje angst/zelfbescherming? Gaat goedkomen! http://nl.youtube.com/watch?v=PvRZoqrdm2M
Haha Wic leuk filmpje en dan nog even op het eind lekker niezen. Ach ja ik weet hoe hij is, maakt niet uit. Komt wel goed. Denk dat het idd wat onwennigheid is, angst en zelfbescherming. Ken 'm langer dan vandaag Denk als we een echo hebben gehad dat ie wel bijdraaid.
goeiemorgen, Thomas is de hond uit laten, dus ik denk ik kom snel voor het ontbijt even kijken hoe het met mieke is Jammer van de koele reactie, maar ik herken het wel hoor. Heel nuchter en rustig. Daarin vullen thomas en ik elkaar ook erg aan, ik ben veel impulsiever... (als het aan mij lag hadden we gisteren de vloerbedekking voor de babykamer al gekocht, terwijl het hele ding nog leeg moet ) Lekker hoor wic, dat ze zo doorgeslapen heeft... Een hele luxe... En is haar zelf gemaakte milkshake al klaar?
Mieke, Februari kan ook hele mooie dagen hebben hoor! Wic, wat ligt Faylinn lekker te wippen zeg! Joey vind het helemaal niks! Bekende wipper..... Mike was ook een stuk onzeker! Ik had een voorgevoel voor een jongen en heb met 13 weken de gordijnen besteld. Mike gelijk vragen; zou je dat wel doen? Stel dat en wat als..... Tja, dat zien we dan wel weer schat....
Ze vind t geweldig. Ging nog harder, maar dat wilde ze blijkbaar niet op film hebben Hijs leuk he, die stoel. hahahahaha Hihi, ja er kwam net een beetje uit nog.
kimmie had visite en heeft gisteravond niet gekeken. want mevrouw mieke zou pas vandaag testen. hihihihihiihihi GEFELICITEERD MET JE OUZOOTJE MIEKE IS ZWANGER OLE OLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JOEPERDEPOEPERDEPOEPIE OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHH BEN ZO BLIJ VOOR JULLIE!!!!!
hihihihihihihihihihiihih ben gewoon zo blij. gek is dat he heb je elkaar nog nooit ontmoet en toch leef je zo met elkaar mee! ik gun het mieke zo! die kerel van mieke komt trouwens wel goed hoor! mijn man is ook zo nuchter maar na het eerste schopje.............................. hij kan nu niet wachten tot de kleine er is! nog een keer:
Goedemiddag iedereen! Mieke! Van harte gefeliciteerd! Ik zie dat je zwanger bent. Wat geweldig zeg! Geniet ervan meid. Heerlijk weertje vandaag. Zal ff een wasje draaien en dan er lekker op uit! tot later
mieke, komt helemaal goed, wat je zegt als je een echo hebt gehad, is het allemaal veel meer werkelijkheid en over in februari bevallen, ik zou het wel fijn vinden, als het nu raak zou zijn voor mij dan zou het eind februari zijn en aangezien ik een half jaar thuis wil blijven na mijn bevalling, zou ik heel de lente en zomer van ons kindje kunnen genieten!
Mieke is zwanger ole ole Nuchtere vent van je hoor, die springt straks met de eerste echo echt wel in de lucht. Willen jullie het geslacht weten? Wic, wauw mooi hoor dat ze al zo lekker door slaapt. Heerlijk lijkt me dat. Rox, veel plezier vandaag. Alexia, heb je een tuin? Ga lekker in de tuin studeren met een muziekje op. Deed ik ook altijd, ik deed LOI cafe bedrijf en sociale hygiene. Ik had dan elke keer één hoofdstuk af in een uur. Kim, je maakt er een gezellig feestje van haha. Feb is volgens mij echt een mooie maand ja, ook veel meiden die ik "ken" zijn uitgerekend in feb. Ik zou ook best in Feb willen bevallen, anders krijgt beeb het echt super warm, zo zijn eerste weken. Maar dat feestje gaat helaas niet door. Feb 2010 dan maar ?
@ikdus: geen tuin helaas.. ik kan wel buiten gaan zitten maar dan heb ik ook meteen de buurvrouw op m'n nek en die probeer ik een beetje te ontlopen *blush* .. van die gezellige kletspraatjes waar je nooit meer vanaf komt.. nee hoor, gewoon boven op m'n studeerkamertje werkt het beste..
ik ben een beetje aan het poetsen enzo... Zometeen lekker een was in de tuin hangen Kim, altijd gezellig he? hahahaha
Aah balen Alexia, dan zou ik het inderdaad ook niet doen. Doe dan wel even je pc uit Niet dat we je graag weg hebben ofzo hoor, maar je huiswerk is wel even belangerijk he.
nou meisjes wij gaan lekker genieten van het mooie weer. zoals jullie weten zijn wij vandaag 1 jaar getrouwd en we gaan ff leuke dingen doen en vanavond lekker uit eten met ze'n tweetjes bij een nieuw restaurantje. fijne dag, gr kim