je mag wel in de zon, bij even wandelen over de boulevard.maar niet gaan bakken natuurlijk. hoge factor gebruiken maar het liefste zoveel mogelijk onder de parasol/schaduw. dit kan al vanaf het moment dat je zwanger bent. Kim, dit is meer dan genoeg! Vergeet niet dat je nog een boel krijgt....
geeft niet.. vind niet erg. ik ben in 2002 naar nederland gekomen. mijn moeder is ook nederlands, maar wil niet hier komen wonen.
Kim, echt meer dan genoeg. Je hebt al meer dan mij. En 62 heeft Jasper nu nog maar sinds een weekje aan. En dat is nog groot zat. Ik kreeg trouwens wel veel kleertje in grotere maten. Voor de herfst moet ik niets meer te kopen voor Jasper. Maar nu moet ik echt achter wat kleertjes in maat 62/68 aan. Want daar heeft hij maar heel weinig van.
Pixie, wat leuk dat je oma zo leuk reageerde op je goede nieuws van het stoppen. Ik hoop dat je nog wat vrij kunt krijgen zodat je nog een paar dagen van je moeder haar gezelschap kunt genieten.
Oh Rox, goed dat je het zegt hoor. Hihi is dat maf zo'n masker dan? hahaha loop je dan echt voor aap? Pixie, je hebt dus in Z-Afrika gewoont begrijp ik.
Het zijn hele donkere pigment vlekken en een vriendinnetje van mij heeft het gehad. Geloof me, dit wil je niet hebben
Ojee en ik dacht nu kan het denk ik nog wel, zo pril. Dacht even lekker bakken, hahahaha. Kim, lekker gegeten saampjes?
mijn moeder zag inderdaad laatst al wat donkere verkleuringen in mijn gezicht... Ik blijf wel uit de zon! Nou was ik toch al niet zo'n bakker... Ik ben het in de zon hangen na 20 min meer dan zat En nee mieke, overgeven is over nu! Gelukkig!
Tipp, we hebben iets eens haha. Als ik 20 min onder de tuin lig denk ik dat ik al een uur of 3 dr in lig haha. Ik word er zoo suf van.
Enne Rox, maakt het nog uit of je dan met juist met je smoeltje in de zon ligt of niet. Als je bijv. op je buik ligt bedoel ik dan. Enne had ik al verteld dat mijn mannetje echt helemaal niks van het hele gebeuren snapt. Hij denkt dat je pas een echo bij 13 weken krijgt of later. Hij het ontzettend stom vindt dat ik nu eigenlijk al 4 weken ben en niet 2 weken vanaf bevruchting. Dat hij dat stom vindt omdat het dan allemaal al sneller dichterbij komt dan wanneer je maar 2 weken zou rekenen. Hij die test nog steeds niet vertrouwd. Hij steeds roept, dat ik maar denk dat ik zwanger ben. Hahaha sukkel.
Oja even jullie visie! Ik wil graag onder controle bij mijn of de gyn, aangezien ik daar natuurlijk al ben geweest voor onderzoeken. Mede gezien door mijn leeftijd lijkt me dat wel fijner. Maar ik snap ook dat wanneer je bij een vk zit, je sneller even belt en geholpen wordt dan wanneer je naar het ziekenhuis belt. Zal ik eerst het zkhs gaan bellen of mijn ha? Ik heb geen idee. Mannetje wil ook bij de gyn. (dat vond ie een goeie, want ze benoemde zijn zaadjes als toppie) #-o wat hij natuurlijk super leuk vond. Oja en nog iets over het uitrekenen van mijn vermoedelijke bevaldatum. Aangezien eitje pas op dag 18 is geweest, heb ik daar 14 vanaf getrokken enne FF geeft vanzelf 15 febr. aan. Maar bij die tickersites moest ik even goochelen met de datum wilde ik op de 15e uitkomen. Maar ik zie zoveel andere data's langskomen bij de febr. mama's die dan weer anders zijn dan de mijne terwijl ze even ver zijn of verder bijvoorbeeld? Als ik nu dan dus uitga van een cyclus van 33 dagen met 15 DPO, ei op dag 18 en 1e dag menstruatie op 8 mei. Met de calculator van hier kom ik dan uit op 17 febr.
wat kunnen jullie lekker met elkaar kletsen. ik kan bijna niet bij blijven haha ja ik heb tot mijn 21e in ZA gewoond.
Wauw wat cool pixie, ik wil daar zoo graag op vakantie. Ik geef je moeder groot gelijk dat ze niet naar NL wilt haha.. Mieke, je bent nu precies 4 weken zwanger.
Ikdus, toch wel dus? Ja zo heb ik het ook berekend, nou dan moet dat toch wel goed zijn. Maar lees steeds weer wat anders, de zegt dit de ander weer dat. Maar naar mijn idee had ik het wel goed berekend.
toen ik zo aan het goochelen ging met mijn ovulatiedatum, bleek ik er 5 dagen naast te zitten, dus... De echte datum weet je toch pas na de 1e echo... En gyn of vk... Ik zou het niet weten. Ik heb een fijne vk, ik heb geen ervaring met een gyn. Ik zou doen waar jij je het lekkerst bij voelt. Dat is tenslotte waar het nu om draait. En San... Die zegt dat waarschijnlijk omdat hij het zelf nog niet gelooft... Laat maar kletsen... Hij draait wel bij als je toch niet ongi wordt en je een posi digitest hebt... Knuffel! Wauw pixie... Ik had er bijna gewoond als mijn ouders de emigratie hadden doorgezet...
Hahaha ja hoor Tipp die man van mij kletst altijd maar wat, dat ben ik in die 10 jaar wel van hem gewend hoor. Maar ja meestal krijgt hij mij dan toch altijd weer op de kast, hahaha. Wat natuurlijk zijn opzet is van het hele spelletje, zucht. Maar zo is het ook hoor, wacht gewoon af en daarna nog de digitest, heb er nog eentje liggen dan zijn alle testen op! Dus dat is wel goed, dan ga ik niet steeds weer testen, hahaha. Was het maar vast woensdag of donderdag!
Oh gelukkig is hij dan niet de enige oen! hahahaha. Hij vond het echt belachelijk, wie heeft zoiets nou verzonnen. Moet het nog even opzoeken, want heb ergens gelezen waarom dat is.
Jullie hebben gekke mannetjes. Die van mij zal het ook niet snappen denk ik hoor haha. Die denkt ook dat ik niet zwanger zal worden. Mieke, sommige rekenen vanaf hun eerste menstruatie dag ofzo. Komt door lilypie, denk ik.