Gewoon de calc. gebruiken. Mijn ei was ook altijd later dan gemiddeld, maar daar heeft niemand zich het gehele traject wat van aangetrokken. Mijn VK gebruikte gewoon de standaard uitrekening.
Omdat je "officieel" niet weet wanneer je ei was. Dus rekenen ze vanaf de eerste dag van je laatste ongie... Oh ja, daar moet je dus je uitgerekende datum vandaan berekenen. En die is dan mogelijk anders dan wat FF aangeeft. Scheelde bij mij 3 dagen.
Nou met mijn paar lange cyclussen zou ik wel lekker lang zwanger zijn meteen 5/6 weken ofzo haha, mag ik eerder voor een echo
haha nou mijn moeder zei juist vandaag dat als ze kon wonen zoals wij wonen (leusden) met vijver aan de voor en achter kant .. eendjes, enz dan zou ze het nog overwegen haha... maar ja.. je kan niet zomaar in leusden komen wonen.. zeer gewenste gemeente
Ik zou echt nooit meer in NL wonen, ik vind zuid Spanje 10 keer mooier en voel me daar ook veel beter.
Hahaha zeker lekker ja, kom ik daar voor een echo met 10 weken, is de beeb 8 weken ofzo mag ik weer lekker nog één maken. Geef me dan maar lekker die lange cyclussen hoor..
nou het leven in zuid-afrika is niet makkelijk. heb hier veel meer mogelijkheden dan daar ten eerste, voel me ook veel veiliger hier ik zou nooit meer terug willen om te wonen.. wel vakanties (blijft wel een mooie land).. maar daar blijft het bij.
@ikdus: geen probleem @mieke: heerlijk dat ik een vriend heb die een hekel heeft aan voetbal *met gevolg dat we de hele avond Formule1 hebben zitten kijken* wat een oen die vriend van jou! en nu ga ik zo naar bed.. morgen weer werken
Ja maar dan klopt mijn ovulatiedag dus totaal niet meer aangezien ik die wel exact weet. Ik hou maar gewoon 4 weken aan, volgens mij moet dat wel kloppen.
Lijkt me ook een heel mooi land! Alexia, hahaha eerst keek hij ook altijd F1, maar dat doet hij de laatste 2 jaar gelukkig niet meer zo frequent.
Mieke, met de buik in de zon word ook afgeraden ivm het felle licht in de buik bij Ouzotje. Kan wel, maar gooi er dan een hanndoek over. ik ga bij de 2e bij de Gyn.dit omdat ik nu een medische indicatie heb ivm de keizersnede en met 36 weken word ik er zowiezo naar overgedragen. Dus dan maar gelijk, kan je toch een band opbouwen. Als jij een goed gevoel hebt bij jou Gyn, zou ik daar blijven. Bovendien, als je een CTG moet maken ben je al in het ZH en hoef je niet ergens heen te rijden.
Ben het trouwens met Rox eens Mieke.. Echt waar Pixie, rot zeg.. Dan maar lekker in koud kikker landje.