Wat Lief! Ik ga voor de pyjama's .... en de slaapzak . En misschien de rompertjes. Las in een ander topic dat je er 30 nodig hebt .
Dais, allemaal Pooh spul! Waar blijft Jannegie eigenlijk? heb ik iets gemist? Vliegje, tempen doe je rectaal elke ochtend rond hetzelfde tijdstip.
niet goed eerlijk gezegd heb ze één ronde geprobeerd: dag 13,14,15,16,17 positieve ovu test waarbij het streepje echt donkerder was als het controle streepje. daarna waren ze op, maar voor hetzelfde geld als ik ze nog had, had ik dag 18 ook nog positief getest misschien heb daarvoor ook ovutesten gebruikt en altijd maar twee dagen positief
Het kan ook online, heb daar weinig verstand van. Maar mieke8, maranka en Jannegie zullen het je vast uitleggen
Online zou zeker makkelijk zijn! En jee, wat wordt hier veel gepost Heb het al zo druk met mijn hondjes, werk, fotografie en internet afstruinen haha. Nog een verslaving erbij
Tja moet alleen uitkijken met kopen in IJmuiden.... de kids en moeders van school kom je overal tegen! Trusten Rox! En geef niet toe aan het snaaien he? Je kunt het! Morgen heerlijk een dagje vrij!
Ja dat is het zeker hoor Vliegje! Als je een dag gemist hebt kun je gelijk 10 pagina's bijlezen! Hahaha!
heb vanavond geSASt hoor. na 2 weken streng aan de Sonja heb ik wel een frietje verdiend! (en een broodje hamburger en een Magnum Temptation)