Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nee nog niet. Ik zal haar de groeten doen morgen. Truste!

2. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    dag meiden! :)

vandaag naar allebei de papa's geweest ivm vaderdag (belgie dus ;) )

ben toch blij dat ik weer thuis ben hoor.

hoe was het in poppel Rox?

weet je trouwens waar ik vandaag achter kwam?
    mijn nod deze maand is op 19 juni, exact een jaar geleden dat ik hier mijn eerste berichtje plaatste :) hoop dus op 19 juni van dit jaar te komen melden dat ik zwanger ben, dan hebben we er exact een jaar over gedaan haha

3. Niet meer actief

Slaap lekker iedereen

4. misz81

misz81 Actief lid

12 apr 2008
    175
    0
    16
    Is het waar dat een ovulatietest altijd positief is als je zwanger bent? De mijne was duidelijk negatief, maar mijn ongesteldheid zet nog totaal niet door. Voel ook de bekende pijntjes nog niet.. Vanaf zaterdag steeds hele kleine beetjes roze bloedverlies, maar is echt nihil.

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meisjes!

Misz, als je ovulatietest negatief is dan ben je ook niet zwanger!
    Als je een ovulatietest doet als plaatsvervangend zwangerschapstest dan moet deze echt positief zijn, volgens mij is zelfs een licht streepje nietszeggend.

Rox, nog even over zwangerschapsmasker en in de zon zitten....
    Wij gaan in sept. zeilen, dus zitten we continu op het water, je snapt 'm al.

Verder goed geslapen maar weer mega vroeg wakker :evil:
    En natuurlijk helemaal onzeker over alles.
    Temp is niet echt hoger of zo, zakt juist beetje bij beetje.
    Verder voel ik niks, behalve dan mijn gespannen borsten en af en toe het honger gevoel.
    Maar geen bm-krampjes dat er iets aan het groeien is :(
    Bang dat ik natuurlijk gewoon ongi ga worden.

Vrijdag ga ik samen met mijn moeder oppassen.
    Eigenlijk wil ik het haar natuurlijk gaan vertellen zodat we er lekker over kunnen kletsen.
    Alleen Sandor die is natuurlijk daarin nog terughoudend.
    Hmmmm, hopelijk is dat wat minder na de digi test wanneer hij meer overtuigd is.

Tipp, doe je Steenbokje de groeten!
    Leuk dat jullie elkaar al ontmoeten ;)
    Heb het nog even over de K7S dag, wat mij betreft mag deze ook eerder.

Lindsay, het zo een super mooie datum zijn om positief te testen, ik duim me suf want ik hoop het heel erg voor jullie.
    En zo na de 'pauze' is het extra spannnend.

Mooi weer weer vandaag.
    Ga maar eens douchen en aan het werk.

6. Esin

Esin Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ik heb gisteren een heel blij berichtje geplaatst dat mijn pil bijna op is, maar vandaag slaan de twijfels al weer toe... :rolleyes:

Ik heb al heel lang babykriebels en ik heb zelfs samen met mijn man 1 keer de strip in de prullenbak gegooid om hem een uur later er weer uit te vissen omdat ik weer twijfels had... :)

Gisteren ben ik lekker uit eten geweest met mijn man en dochter en we kennen de eigenaar ook dus even een praatje mee gemaakt, hij heeft 2 dochters en vertelde dat het zo druk was geworden sinds de 2e is gekomen en dat het heel anders is dan 1 kindje hebben..
    Ik gelijk weer nadenken over dat we dan niet meer zo makkelijk uit eten kunnen (of dagjes weg) en dat ik nu een een super makkelijk kind heb en misschien straks wel een heel ander kind krijg en ja hoor ik begon weer te twijfelen.. haha erg he..

Hebben jullie dit nou ook gehad?
    Want over een paar dagen loop ik weer in de wolken met de gedachte dat er misschien wel weer een klein baby'tje komt...

7. misz81

misz81 Actief lid

12 apr 2008
    175
    0
    16
    Ja daar was ik al bang voor :( Naja dan maar wachten op m'n ongie..

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meisjes

@rox hihihihihih dat wilde ik dus niet horen he? dat ik niks mag kopen hihihhihihiih nou ja niets aan te doen dan moet ik me de komende 8 weken maar richten op schoonmaken ipv shoppen

@mieke besef je het al een beetje meis
    reken trouwens maar eens uit......40 weken gedeeld door 4,3 weken = 9,3 maanden. dus die twee weken van voor je ei die rekenen ze er gewoon bij. als je 42 weken loopt ben je 10 maanden zwanger. hihihihihihihih rekensommetje eventjes maar dan kan je het misschien beter uitleggen.

hier vandaag lekker rustig dagje. wil nog even schoonmaken., wasje in de machine en wil nog even i de tuin werken.

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Esin, wij hier allemaal zijn net zwanger, nog niet zwanger of net bevallen.
    Dus zoals jij nu aan een 2e kindje zit te denken, daar zijn we nog helemaal niet mee bezig :)
    Maar ik kan het me wel erg goed inbeelden hoor.
    En als je zo twijfelt, waarom wachten jullie dan niet nog even.
    En ja het lijkt mij ook makkelijker te doen met 1 kindje, daarom overweeg ik dus om maar voor 1 te gaan (leeftijd speelt ook nog mee hoor).
    En tja wanneer je voor een 2e kiest kun je het misschien ook zo bekijken.
    Wanneer de kleintjes niet veel in leeftijd schelen zit je minder lang in de luiers zeg maar en ben je ze ook sneller kwijt op school.
    Wacht je even tot de een wat ouder is, heb je daarna weer alle aandacht voor de 2e.
    Dus tja, het is toch een keuze die jullie zelf moeten maken. ;)

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Snap er de ballen van.
    Hoe kom je aan 4,3 dan?

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Bij de site waar ik mij ticker vandaan had kon e de dag van je ovulatie invullen om de uitgerekende datum uit te rekenen. Tenminste als ik mij niet vergis was dat zo.Was bij lillipie ( weet niet meer hoe je het schrijft)

12. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    goeiemorgen meiden :)

werd pas om tien uur wakker :oops: heb nog lekker een dagje vrij en donderdag ook, dan moet ik nog eens naar de dokter voor een bloedonderzoek, zal wel allemaal in orde zijn.
    zou wel te vroeg zijn om dan hcg in mijn bloed te vinden denk ik op dag 22, niet?

13. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Als er al HCG in je bloed zitten zal dat vast te weinig zijn om te kunnen zeggen of je echt zwanger bent. En mocht er wel bevruchting hebben plaatsgevonden kan het in de dagen tot je nod helaas nog mis gaan. Ik weet het, de wereld van zwanger worden is soms hard.

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Een maand is niet letterlijk 4 weken. (Behalve Februari). Anders zou je zwangerschap van 40 weken, 10 maanden duren...

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Deze site was het Mieke. http://lilypie.com/

Bij de baby due date kun je je gemiddelde cyclus en je gemiddelde LF invullen.

Ik ga nu naar de Prénatal. Mamamaandag vandaag!

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    :oops: dom blondje!

17. misz81

misz81 Actief lid

12 apr 2008
    175
    0
    16
    Hallo allemaal,

ben ik weer even. Ik heb een beetje op internet gesurfd en begreep dat de innesteling tussen de 5 en 8 dagen na je ei zou kunnen zijn.
    Zou het dan toch kunnen? Ik heb rond 29 mei mijn ei gehad. Zaterdag zag ik wat roze bloedverlies in mijn ondergoed. (5 dagen voor mijn nod). Banner klopt niet helemaal. Gisteren ook weer een beetje bruin, maar echt heel weinig. Vandaag tot nu toe niks. Voel ook geen hoofdpijn of rugpijn wat ik normaal wel heb als ik ongesteld moet worden.
    Kon me niet bedwingen om te wachten met testen dus heb gisteren een ovulatietest gedaan ipv een zwangerschapstest en deze was negatief wat dus betekent dat ik niet zwanger ben.
    Kan het zijn dat als het wel een innestelingsbloeding was ik te vroeg heb getest? Of had ie al wel positief moeten zijn?
    En als het wel een innestelingsbloeding was vanaf wanneer zou ik dan een zwangerschapstest kunnen doen?
    Sorry voor al mijn gezeur, maar ik ben zo zenuwachtig en word gek van de onzekerheid.

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Eigenlijk mag je geen ovulatietest als zwangerschapstest gebruiken...

19. misz81

misz81 Actief lid

12 apr 2008
    175
    0
    16
    Dat weet ik, maar eigenlijk testte ik dus te vroeg en had gehoord dat een ovutest ook positief is als je zwanger bent..

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier staat hoe dat werkt.. :p
    http://www.babycheck.nl/index-2.html

Deel Deze Pagina