Misz, als je 29 mei je eisprong hebt gehad zit je nog 3/4 dagen voor je nod.. Dat is nog wel een beetje vroeg. Of heb je altijd zo een korte lf?
Dank je Maranka. Bij cyclus lengte 31 dagen is het 14 febr. En bij lengte van 32 dagen is het 15 febr. Ik hou het gewoon op de 15e en we zien wel. Genoeg over gezeverd door mij Alhoewel als ik mijn cyclussen optel (behalve die van 42) en deel door 9 kom ik op 31 uit.
daarom ga ik tegen de dokter zeggen dat ze niet mag testen op hcg (doet ze normaal automatisch) ten eerste om de reden die jij ook aangeeft, dat het voor mijn nod dan nog mis kan gaan ten tweede omdat ik thuis wil testen met bert erbij maarja 19 juni is nog ver weg hahaha
Om zeker te zijn zou je een zw. test moeten doen. Alhoewel die ook weleens negatief willen zijn vanwege te vroeg testen. Ik testte pas (echt) positief zo'n 3 dagen na mn nod. Het beste is eigenlijk gewoon een paar dagen wachten. Maar dat is makkelijk praten vanaf deze kant 8)
Vorige maand werd ik zo'n 13/14 dagen na mijn eisprong ongesteld. Nu zou dat dus 8/9 zijn al is er nu niets meer te bekennen..
Ik wil je liever niet teleurstellen, maar ik ben toch bang dat dit erg klinkt als een naderende ongi. Zo begon het bij mij ook elke maand. Behalve de maand dat ik zwanger teste. Toen helemaal geen bruinverlies. Dat was voor mij het teken om te gaan testen.
Dus eigenlijk is de cyclus dan dit keer ook wat langer... zou je 13/14 na je eisprong moeten afwachten.
Ja, maar bij mij begint het dus nooit zo. Wel 1 dag voor ik echt ongesteld word, maar nooit 3/4 dagen. Ik zal wel ongesteld worden denk ik. Misschien zet het niet door omdat ik me te druk maak ofzo (A) Bedankt allemaal in ieder geval!
Hee meiden, Ik heb net via MP een mooie box gekocht. Ik kan hem van de week op halen. Ik ga zo lunchen en nog wat opruimen. Steenbokje komt gezellig om 14:00 langs
Je ongi zonder pil wil wel eens afwijken van je ongi toen je nog wel de pil of andere anticonceptie gebruikte. En je druk maken kan inderdaad heel goed de reden zijn dat je ongi niet doorzet.
Heb je een foto Tipp? Mieke, 15 febr. dus. En graag gedaan hoor. O. trouwens, ben dus alweer terug van de Pre'natal. Ik was iets te enthousiast. Winkel gaat pas om 13.00 uur open .
Ik moet 19 juli pas weer werken. Heb na mijn zwangerschapsverlof mijn 4 weken zomervakntie opgenomen.
Misz, nog even geduld hebben dus. Lalalindsey, je kan toch ook vragen of ze niet zegt of je hcg hebt Mieke, 14 feb is toch een mooiere datum
http://link.marktplaats.nl/159364481 dit is de box... Beetje vreemde foto met het kind zo prominent op de voorgrond. Wat verkoop je nou, de box of het kind?