Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    De box én het kind?
    Heb je bij alle advertenties gekeken, misschien wordt ie ook wel te koop aangeboden. 8)

2. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ohja, leuke box!

3. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    (minder leuk kind)

:rolleyes:

4. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    whahahahhahahaha :) foei ;)

niks voor faylinn dus ;)

5. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk

:oops:

Misschien droogt ie leuk op, hihihi

:D

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    denk het niet. ;)

Maar soms zie je echt zulke domme foto's. Box uit elkaar, kind in bed etc...

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    leuke box tipp!

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oke meisjes

heb gisteren een berichtje gestuurd naar dierenasiel ivm een van mijn kattten. ik zal hem even kopieren naar hier en dan zou ik graag jullie mening willen hebben want ik weet het niet meer!

komt ie:
    hoi

wij hebben op dit moment 3 katten. een mamapoes (donna) die nu 2 is een cyper(sasha) van 1 en een dochter(angel) van de mama van net 1 jaar. (10 april)

het gaat hier over de jongste. ze is hier geboren een grijze cypers een hele mooie poes. nu is alleen het geval dat deze poes ongelovelijk bang is. maar zo erg dat wij haar nooit zien. (zit altijd achter de verwarming of op zolder achter het schot) als er visite is krijgt ze als ze toevallig beneden is een rolberoerte en wij kunnen haar niet te pakken krijgen voor bijvoorbeeld bezoek aan de dierenarts etc. want dan moeten wij haar helemaal in een hoek drijven en hopen dat ze niet krabt met vluchten

vanavond bijvoorbeel wilden we haar vlooiendruppels geven. dit is niet gelukt. wij hadden haar beneden ingesloten maar ze was zo bang dat ze eerst op de vensterbank plaste en toen achter de verwarming heeft gepoept. ik vind dit verschrikkelijk en het is elke keer huilen voor mij en mijn man. want wij zijn echte dierenvrienden.

wat moeten we nu doen. ik beval over 8 weken van onze eerste kleine en ik moet haar toch druppels geven etc. want anders zit onze baby hier ook niet veilig volgens mij.

ze is twee maanden geleden geholpen en wij dachten dat dit wel zou helpen maar helaas.............

ik hoop dat jullie mij raad kunnen geven of dat u iemand weet die alleen is en hiermee om kan gaan. want ik trek dit niet meer. en zou het verschrikkelijk vinden als ik haar hierom moet laten inslapen ofzo maar dit gaat gewoon niet langer.

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dan is je NOD 12 of 13 juni.
    Je moet beginnen met tellen dag na je ovulatie dus vanaf 30 mei.

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Je had ergens toch al een keer een bod geplaatst?

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmmm misschien toch de 14e aangezien 31 dagen dus het gemiddelde is.

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland

:) :) :) :)

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    oei kimmie wat een verhaal... Ik hoop dat ze je kunnen helpen meid! Knuffel!
    Je hebt bij de dierenarts trouwens stekkers (soort muggenstekkers) die een geur verspreiden die voor katten vertrouwd is (een soort moedergeur). Dat heeft mijn 2 katten enorm geholpen toen ze zo bang waren toen onze hond kwam. Misschien ook daar eens vragen?

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kim, wij hebben ook zo'n angsthaas thuis.
    We noemen haar dan ook Anne (Frank) ze zit altijd boven in een hoekje.
    Als er visite komt is ze foetsie en ze is er alleen wanneer wij alleen zijn.
    Dan hoef je maar je arm in de lucht te steken en schrikt ze zich rot.
    Tegen alle andere katten in huis blaast ze.
    Als ze achterna gezeten wordt of ze is boos dat gilt ze keihard.
    En naar mijn idee pist ze ook nog eens over al en nergens omdat ze bang is en haar territorium wil veilig stellen.
    Ze kwam ook haast nooit buiten en als er al iets was dan rende ze weer keihard naar binnen.
    Ook wij moeten samen worstelen om haar te vangen voor een bezoekje aan de dierenarts.
    En als je haar oppakt wordt ze helemaal paranoia.

Ondertussen komt ze al veel meer buiten, is ze wel al iets meer bijgedraaid wanneer er 1 of 2 mensen op visite komen, afhankelijk van de persoon.
    Maar ook ik wordt er gek van.
    Maar ja... wat doe je er aan. We houden van onze beestjes en je doet ze niet zomaar even weg.

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ja, maar daar is nooit op gereageerd. Wil het ding nou verkopen of niet denk ik dan...

16. Niet meer actief

Wat vedrietig om te horen kim dat je poes zo ontzettend bang is. Ik hoop dat ze tips hebben waardoor ze misschien minder bang word.
    Heel veel succes.

17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    :) Gekke foto, maar een leuke box!

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja dit is gewoon zo erg. gisteren ze sprong gewoon tegen de ramen op omdat ze zo bang was. en janken ooooooooooooohhh mijn hart brak. bij ons in de buurt durft ze ook niet te komen. als wij gewoon met ze'n tweetjes beneden zitten loopt ze heel voorzichtig met een boog om ons heen door de woonkamer en als ik begin te praten f mijn man, dan springt ze weg.

kijk ik weet zeker dat als zometeen die kleine er is ze een rolberoerte krijgt. dit is voor haar toch ook geen leven? als dit een mens was was ze allang voor een trein gesprongen

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Je hebt ook gedragstherapie voor dieren.
    Moeilijk hoor, ik zou ook even overleggen met jullie DA en het niet alleen bij het dierenasiel neerleggen.

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    voorzichtige knuffel van een hele grote afstand voor je bange katje. En natuurlijk voor jou. Maar ik zou ook echt eens bij een dierenarts informeren naar die stekker... Je ruikt hem zelf helemaal niet... Sterkte...

Deel Deze Pagina