Ja tnx,hihi. Ik ben gek van Eeyore. Een echo doen ze standaard bij een stuitligging. Ga er ook vanuit dat er niks loos is eigenlijk, merk niks aan dr. Ze doet dr beentjes net zo makkelijk naar boven, uit elkaar, of gestrekt naar beneden; maakt dr volgens mij niks uit.
Veranderd ten opzichte van de foto in de banner bedoel je? Valt wel mee hoor, maar ze heeft echt een goed hoedenhoofdje krijgt ze meteen een ander koppie van. nog 1tje om het af te leren: Met een beetje hulp kan ik hardstikke goed rechtop zitten hoor!
aha vandaar, wist ik niet .. Ik ben ook helemaal gek van hem hoor, vind het zoo een schatje Echt een prachtige meid hebben jullie. Daisy ook en Joey een prachtig jochie. En straks nog meer prachtige kindjes hier Ik vraag me trouwens hoe het met Rebbel is, weet iemand dat? Maak me beetje zorgen.
hihihihihihihi inderdaad wic ze heeft echt een schattig koppie voor een hoedje wie is rebbels buddy kan diegene geen sms sturen? ik ben ook wel benieuwd. hoe het met haar is! met mij gaat alles goed maar de volgende keer ga ik voor een winterkindje. net als mieke. lekker met je dikke buik want die hitte dat is niets wat gaat de tijd toch snel! alweer ruim 32 weken
Woeps schandalig van mij zeg( zij komt iets minder en mijn geheugen is op dit moment erg slecht ik onthoud niets of niemand meer ), zij heeft ook een heerlijk ventje... Vind het echt leuk dat iedereen blijft plakken. Ik ga even lekker in bad. Tot laterr
hihi.. ja, die tijd vliegt voorbij volgens mij.. kan me voorstellen dat t prettiger is om met je dikke buik in de winter te lopen dan in de zomer.. Pff.. is het bij jullie ook nog benauwd warm?! bah!