hihihihihih die rox. wil alweer een tweede.... hahahahahahaha je hebt gelijk meis. wij willen ook een jaar na deze weer oefenen. @wendy ja meis het gaat wel goed. erug warm en dikke voeten etc. maar dat is allemaal voor het goede doel he? hoe is het verders met jou meis? gr kim
http://link.marktplaats.nl/159364481 dit is de box... Beetje vreemde foto met het kind zo prominent op de voorgrond. Wat verkoop je nou, de box of het kind? (dit heb ik gekopieerd van pag. 96 )
beter dan 3 weken terug. alleen zit ik net als kimmetje met een kattenprobleem. als sinds mijn posi test vorig jaar. Vanaf het moment dat ik zwanger testte valt Romi mij aan. krabben en bijten. mike doet ze niets enJoey ontwijkt ze. ben bang dat ze dat hjochie wat aandoet dus woe naar de dierenarts. kan hetn iet overm ijn hart verkrijgen om der weg te doen, maar op blote voeten lopen kan niet meer, een rokje ook niet, dan hangt ze in mijn enkels......
Mike wil wachten, en tot nu toe wil hij het bij 2 kindjes houden... ach we zien wel! Eerst verhuizen..... duurt ook nog wel even aangezien we niets vinden wat we beiden aantrekkelijk vinden
Klopt daarom test ik de komende dagen niet meer.. eerst mijn nod afwachten.. Ben gewoon ongeduldig en nieuwsgierig aangelegd. Slechte eigenschappen
Ik las in het boek wat ik vanmiddag gekocht heb dat het vanaf week, god wat was het nou ook al weer, begint het nu al.... Week 18 of 25 moet oppassen. Heb net even op bedje gelegen, maar het lukte niet om een tukje te doen. En mijn maag zit in mijn keel