Uhh.... nou gewoon... bij jou waren WIJ heel erg nieuwsgierig! ofzo. denk ik. toch. dacht ik? en jij bent mieke! daarom!
OOOOH meiden. Ik zit te shaken en te huilen hier. Dit is een van 'mijn' novembermama's (whabbit) overkomen: "Als tegenhanger van al het goede nieuws en mooie berichten moet ik dan toch even mijn hart luchten: Ik heb vrienden van de andere kant van de wereld over op bezoek met hun zoontje van nog geen anderhalf. Gistermiddag, we waren allemaal moe na een ochtendje varen, allemaal lekker een dutje gaan doen. Staat ineens de vader op mijn slaapkamerdeur te bonzen dat het niet goed gaat met het kind. Ik meteen opgesprongen en het jochie overgenomen: helemaal slap en bleek en paarse lippen. Meteen 112 gebeld en gaan reanimeren terwiijl er 2 ambulances en een helikopter onderweg waren. Het heeft helaas niet mogen baten: vandaag is het vermoeden uitgesproken dat hij hersendood is en als er morgenochtend nog geen verbetering is wordt alles stopgezet. Ben er helemaal kapot van, zit de hele dag al te huilen. Ik weet dat we niet beter en niet meer hadden kunnen doen, maar het is alsnog niet genoeg geweest... Zelf een klein kindje in mijn buik en dan in mijn armen staan met het levenloze lijfje van de zoon van mijn vriendin... Ik kan het niet loslaten." Ik zit echt te shaken hier...
Jeempie TIpp, wat ontzettend naar zeg echt een hel. Wat raar ook zo plotseling, moet toch iets aan de hand geweest zijn. Oh tipp knuffle hoor meid! Probeer het een beetje van je af te zetten meid.