dat lukt niet, kan ik niet geheim houden. Heb Mike zijn vaderdag kado ook al verluld. niet t shirt of de gipsafdrukjes. maar wel t navigatie systeem wat ik met flinke korting kon krijgen..........
Pil moet je toch ook minimaal een week hebben gebruikt voor het zonder rubbertje mag. Dat weet ik, maar Peter niet.
Hier ook vreselijke haaruitval... heb gelukkig een bos kroeshaar, dus vooralsnog ben ik de enige die het merkt.
lastig is dat he? Ik kan voor thomas ook niks geheim houden. Ik heb ook al verluld dat ik een mooie lens voor zijn camera wil kopen voor zijn verjaardag... (779 euro )
Nee het is de droomlens van ieder fotograaf met een wat duurdere digitale spiegelreflex.... Ach het is zijn 40e verjaardag en ik ga het met zijn ouders, zijn broer en zus, en mijn moeder (en misschien nog wat vrienden) regelen...
Wel die ik bedoel dan? Of niet? Zo ja, kan ik misschien wel ff link aan manlief vragen... was nl. goedkoper dan in de winkel.
Yep wel een beetje. Maar mijn verstand zegt wel dat het wat vroeg is hoor. Maar af en toe kan ik dat verstand heel goed uitschakelen.