Minnie, alvast heel veel sterkte en succes met de bevalling. Ik hoop dat het gaat doorzetten en dat jullie straks een wolk van een meid in jullie handen mogen houden.
Die sigma lens die ik wil is er voor diverse merken camera's, dus dat komt wel goed. Schoonzusje en vriendin hebben dezelfde.
Dat had ik de eerste paar weken ook. Her duurde bij mij maar een week of 2 en toen sliep ik weer heerlijk door... Minnie: spannend meid, succes. Mijn telefoon is opgeladen
he bederf de pret nou niet Hee ik lees net bij de nov. mama's iets over Vasa Previa. Kent iemand dit? Ik heb het eens op wikipedia opgezocht. Klinkt eng... Oh ja, ik zat gisteren toevallig nog aan mirella te denken. Gefeliciteerd mirella!
Wat spannend voor minnie! Ik zou vandaag kunnen testen. Maar het voelt alsof ik ongesteld ga worden. Dus ik wacht het nog even af....
Nou ik twijfelkont heb er nog maar een ovutestje tegenaangegooid en die is gewoon vetter dan vet positief. Zelfs nog positiever dan bij mijn LH piek. Enne vraagje, ik heb ineens hele blauw/paarse nagels, begint mijn mijn nagelriem. Enig idee wat het kan zijn, liefje zegt dat het een te kort is aan iets? Vind het wel raar en beetje eng.
hihihi... Jij hebt een heel gezond meisje... Niks aan de hand Maar ik ga denk ik die test wel doen...
tipp nog meer leuke dingen te vertellen? je moet je niet alles aantrekken hoor! sommige mensen maken je alleen maar bang op niets af. mieke ik zou het niet weten. google kan ik ook niets vinden behalve dat het door de hoogtesziekte maar dat zal je wel niet hebben of zit je nu op grote hoogtes sinds je zwanger bent gr kim
hahah Kim, jazeker ik zit natuurlijk op die roze wolk! Tipp, ik ben het met Kim eens, informeer eerst eens bij je vk voordat je je er druk om maakt. En ik heb er hier nog nooit over gelezen, dus het zal best meevallen hoe vaak zoiets voor komt.
nou ja die wolk ergens in de 7e hemel is best hoog, dus dat zou best kunnen Ja, ik weet ook wel dat je je niet teveel van die enge dingen aan moet trekken, maar van deze schrok ik wel... Maar meer leuke dingen heb ik niet te vertellen Hoewel... Mijn fruitstruiken in de tuin hangen vol en het fruit is bijna rijp... Jummie