Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje07

daantje07 Bekend lid

Ben nog steeds benieuwd hoe de boyband heet!

Vanaf wanneer gaan de kruitvat acties in?

2. daantje07

daantje07 Bekend lid

Oke al duidelijk! haha!

3. daantje07

daantje07 Bekend lid

Vandaag dus lekker een dagje vrij
    Ik had zo'n druk weekend gehad; kwam pas om 12uur m'n bedje uit! Schandalig gewoon!

Zo even het huisje doen, dan nog snel 7 naamarmbandjes en een naamketting maken (de zaken gaan goed ;) ), en dan nog de vaderdagcadeautjes voor school voorbereiden.

Fijne dag allemaal!

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik had dubbel gepost, beetje over enthousiast geloof ik hahaha. Nu ff pauze, zometeen weer werken..

5. daantje07

daantje07 Bekend lid

ach geeft niets hoor vliegje! Succes ermee en werk ze!

6. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

meiden, de naam weet ik niet precies meer. is de voorletters van de mannen:

daar komt die dan: Ferry, Iwan,Sonnie en ?

de band heet

I.?.F.S. met de eerste singel Sinner! vanaf morgen dus op tmf. ik heb hem zelf nog niet gezien. ben aan het zoeken maar nog niets.

en kruitvat acties zijn hier laat in de middag al in de winkel en dan gaat hte hier al in. ookal mag dat niet ;)

7. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    :confused:

8. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Weet rox dat wel?

hihihihi

9. mamastarlight

10. misz81

misz81 Actief lid

12 apr 2008
    175
    0
    16
    Daar hadden ze het gister in Life and Cooking over, maar ben de naam ook vergeten :oops:

11. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    Nieuwe Nederlandse boyband gokt op zomerhit
    De nieuwe boyband IDSF hoopt met zijn eerste single 'Sinner' een zomerhit in handen te hebben. De jongensgroep bestaat uit de vier voormalige Idols-kandidaten Ivar, Davy, Sonny en Ferry. Hun debuutsingle ligt sinds maandag in de winkel.

Volgens het viertal maakt Nederland hiermee niet kennis met het zoveelste standaard boybandje. "Het draait bij ons echt om de muzikaliteit en niet om de danspasjes", stelt de 24-jarige Sonny, een van de vijftien wildcardkandidaten in Idols 3. "Zang, zang, zang en dan dans", voegt de 17-jarige Ferry, doorgedrongen tot de laatste achttien kandidaten van Idols 4, hieraan toe. Hoewel de Idols-jury de vier jongens het podium vroegtijdig liet verlaten, zag manager Marco Verhagen veel talent in de jongens en bracht hen bij elkaar.

De 18-jarige Danny, die het in de vierde editie van Idols niet verder schopte dan de audities, zal de band net als Ivar niet alleen ondersteunen met zang, maar ook met gitaarspel. Voor de akoestische versie van 'Sinner' kwam dit goed van pas. Het viertal is van plan om meer akoestische nummers te brengen. "We hebben heel verschillende stemmen", vertelt Ivar, die vooral bekend is omdat hij in Idols 4 zijn tekst steeds vergat. "Daarom klikte het ook gelijk en zongen we direct meerstemmig."

Dat ze in een boyband zouden belanden, hadden de jongens zelf niet verwacht. Ondertussen verheugen ze zich wel op de vrouwelijke aandacht. "Maar muziek blijft op de eerste plek staan", beweert Ferry. Zoals het echte idolen betaamt, beweren ze allemaal vrijgezel te zijn. Fans hebben de jongens al, zo bleek tijdens de clipopname van hun single in Rotterdam. "Er kwam een meisje op me af en ze zei: 'Hoi, je bent mooi', vertelt Ivar, met zijn 16 jaar de benjamin van de groep. "Ik dacht

12. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    ik kan alleen de videoclip nog niet vinden

13. mamastarlight

misz: klopt dar was aankondiging nummer 1.

Lala: leuk1 ga ik op me hyves zetten, nee dat klopt.morgen pas.

14. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    heb jij hem zelf ook nog niet gezien steenbokje?

ben benieuwd of je goed in beeld bent ;)

15. mamastarlight

lala: nope. vandaag is echt de lancering en morgen krijgen wij als het goed is de link en is het overal te zien waaronder dus zeker 6 keer er dag op tmf. ik ben al aan het hyven met andere meiden, de manager en de jongens zelf maar vandaag dus nog niets. de laatste twee zitten vandaag in bloemendaal voor de promotie. wij waren ook allemaal uitgnodigd maar was te last minute voor ons helaas.

16. daantje07

daantje07 Bekend lid

Maareh... hoe komt het dat jij er zo bij betrokken bent?

17. mamastarlight

ik speel mee in de videoclip. ik heb mij via een modellen beureau ingeschreven en ben gecascht om mee te doen aan de clip. vandaar dat ik alles wel weet maar nog niets mocht zeggen. ik ben beginnend model ;)

18. daantje07

daantje07 Bekend lid

Vandaar! Leuk joh!

Zo was ik goed bevriend met de boyband Velvet (van wat jaartjes terug...haha).
    Daar zat Robin in (Milan van GTST)

19. mamastarlight

grappig he hoe die dingen gaan.ik ben gewoon uitgekozen door de wat nu de manager van de band is. best gek toch.

nu met dit lekkere weer baal ik wel dat ik niet in bloemendaal zit hoor hahaha

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    pffffff hehehe daar ben ik dan eindelijk vandaag.
    Wat heb ik jullie gemist, wat moest ik afkicken zeg.
    Hele ochtend stroomstoring en daardoor pas sinds een uurtje weer internet.
    Heb niks kunnen doen ook geen werk.
    Ben dus maar in de tuin gaan werken. Was wel nodig ook, dus het was een goede optie.

Alles bijgelezen.
    Jannegie waar ben jeeeeee!

Comedy Festival was gister erg leuk erg gelachen.

Ben benieuwd naar de clip Steenbokje.

Oh meiden en al die pooh dingen... hahaha Wic reist nog net niet naar Culemborg af, hahaha.
    Vind pooh wel leuk, maar ook weer niet zo leuk hihihi.

Wat een heerlijk weer vandaag zeg.
    Ga zo maar weer naar buiten, rest van het werk kan morgen wel, heb gewoon geen zin meer.

Hier allerlei vage krampjes in onderbuik!

Als iemand iets over tempen wil weten, vraag maar raak ;)

Lala je had laatst toch de ovutesten van matcare (midstream) besteld?
    Zo ja, bevallen ze?

Ga de lijst even opsnorren zag wat nieuwe meiden langs wippen, welkom allen, haha.

Deel Deze Pagina