Is ze ook een beetje. Ze had het wel weer verwahct, maar het wordt wel steeds moeilijker zegt ze. Ik zal jullie knuffels doorgeven!
hahahahaha Ik hoor net op de radio weer een leuke voor Rox: Kruidvat heeft klanten excuses aangeboden voor een WK-actie. Ze hadden een LCD tv die bij elk doelpunt van NL met 100 euro in prijs daalde. Na gisteren kostte het ding nog maar 100 euro ipv 400. Veel mensen probeerden zo'n tv via de site te bemachtigen, waardoor de site een hele tijd uit de lucht was. Nu is de tv uitverkocht. Kruidvat betreurt het dat er zoveel mensen teleurgesteld worden hahahahah
jaaaa hoor ik wil die tv ook! potverdomme! wat een rotstreek hihihihiihih dikke knuf voor steenbokje kus kim
balen steenbokje.. ook van mij een knuffel fantastisch ik ben verder net thuis van m'n werk (drama met die bussen) en heb een giga koppijn.. heb mezelf even 15 minuutjes pauze geven want dan moet ik leren.. heb geen zin
doe ik, ga ik doen enzovoorts.. dank je wel en nu ga ik ervandoor want dat huiswerk moet toch een keer gebeuren.. ook al heb je koppijn.......
je hebt dus zin in iets?!?!?! Ik heb ook echt nergens zin in... Yess, ik krijg net mail dat ik morgen mijn box kan ophalen
Hee hallo mensjes die nergens zin in hebben! Hihi! Nog 50 minuten en dan zit mijn werkdag er ook op! Heb ik t ook wel gehad. Morgen heerlijk vrij! En dan nog 2 daagjes werken en dan is het alweer weekend! Of is dat alweer te voorbarig hihi!
Oh ja nog even een vraagje. Hebben jullie zwangerschapstesten besteld via deze site? Zo ja welke? xxx
Ik denk dat het door het weer komt dat niemand ergens zin in heeft... Het is warm en benauwd. Het is echt van (s)lome weer...