Ik heb de matcare ultra gebruikt en daarmee 2 of 3 dagen voor nod positief mee getest. Tipp, wil een Sigma 18-200 lens, had hem wel al gevonden hoor. Ben nog even op mp aan het zoeken, maar weet niet wat SLD betekent?
Oh ja de Matcare ultra daar kun je idd al vrij vroeg mee testen. Denk dat ik ook maar ff moet bestellen. Bij de drogist zijn die dingen vrij duur..
* even off-topic * Daisy, kun jij eens aan je man vragen wat het verschil is tussen deze lensen: DC SLD en DC OS, ik weet wel wat OS is, maar niet het verschil tussen beiden in de praktijk en waar je betere foto's mee maakt. de SLD scheelt tov de OS wel even 100 euro. Mijn dinnetje adviseert de OS.
@tipp: dank je.. heb nu weer even pauze na toch een uurtje flink doorgewerkt te hebben fijn dat je box binnen is
Ik wil het ook wel even bij thomas informeren hoor... Die is ook fotografie verslaafd en weet vrij veel van lenzen SLD is in ieder geval iets met Single Lens.... De D weet ik even niet meer...
Graag tipp, ik heb de betekenis wel gevonden maar snap dan nog niet het verschil tussen beiden. Vind 100 euri wel veel geld.
rende net de trap af en mijn (.)(.) deden behoorlijk pijn. Dat zal wat worden vanavond. Moet nog 2 uur gaan sporten.
Even kijken. De DC OS: - Heeft ook SLD (in combinatie met 3 asferische glazen (niet gelijke krommingen in alle richtingen)) (SLD: Special Low Dispersion - Corrigeert allerlei soorten afwijkingen. En geeft hoge performance gedurende de hele zoomrange) - De OS is een optische stabilisator die vooral bij ver ingezoomde beelden hele kleine bewegingen corrigeert en er dus voor zorgt dat je geen bewogen foto's krijgt. De DC SLD (heet bij sigma ook gewoon DC) - Heeft geen OS, waardoor je dus meer kans hebt op bewogen foto's. Eigenlijk zijn het dus dezelfde lenzen, maar de OS geeft dus een beter resultaat, vooral als je ver inzoomt. Misschien heb je ook nog wat aan deze links: http://www.sigmaphoto.com/lenses/lenses ... avigator=6 http://www.sigmaphoto.com/lenses/lenses ... avigator=6
Hihihi Tipp dank je hoor voor al je moeite. Ik had zelf ook wel zoiets gelezen, maar ja toch een beetje techinisch en een ervaren persoon kan natuurlijk nog beter adviseren. Misschien maar eens in de winkel doen of zo. Maar uiteindelijk kun je dus beter de DC OS nemen waar het allemaal op zit en dan 100 euri meer betalen, want je gebruikt hem natuurlijk ook weer lang. Ik was even snel boodjes halen, eten vanavond lasagne verde, hmmm.
ik zou als ik jou was inderdaad de OS doen. Die lens heeft toch iets meer. En je gebruikt hem inderdaad een hele tijd. Daarom koop ik voor thomas ook zo'n dure lens
het is zeker een hoop geld... Ik wil nog steeds graag een nintendo ds, maar daar heb ik nu echt het geld niet voor (over)
Ja we willen weten wat het wordt we zijn zo benieuwd! We krijgen een echo van een uur echt super en we krijgen de eerste 3D foto. echt spannend!