Met mij gaat alles goed voel me SUPER! Alleen wel een beetje sneller moe en last van de warmte. Toch ben ik er trouwens de laatste v2 dagen al weer hoor haha . maar ik heb een heeeeeel hectisch weekend gehad vandaar en zo zijn de meeste weekenden. Mijn buik groeit heerlijk en in week 26 komt de baby kamer. 26 juni hebben we de 20 weken echo en 27 juni trouwen we. Ben dus druk met regelen haha Maar we hebben overal zo veel zin in! Wat is het leven toch mooi.... Hoe gaat het met jou? xxx
hier gaat ook alles prima. Inderdaad last van de warmte en snel moe. Mijn buik groeit ook leuk (althans als ik thomas en mijn moeder moet geloven, zie album) Morgen kan ik de box ophalen... Ook leuk...Ik heb hem van mijn moeder gekregen..
Ik ga zeker van je aanbod gebruik maken. Maar ik moet nog even goed nadenken over de stijl. Heb geen idee n.l.
jij wordt dus ook zo verwend. Wij hebben echt bijna alles gekregen. kinderwagen: schoonouders kamer: mijn ouders tripp trapp stoel: mijn peettante box: mijn oma echt niet normaal maar wel leuk. Je buik groeit idd aardig ik zal snel eens een nieuwe foto van mijn buik maken.
Kinderwagen? Welke kinderwagen? Dank je alexia. Maar voorlopig ben ik nog niet weg hoor, ik ga pas in juli.
HALLO MEIDEN! hier ben ik weer! @mieke: nog een keer van harte gefeliciteerd meid! het is je echt van harte gegund! even een update en dan ga ik plat want ik ben net thuis. ze hebben het weer redelijk stabiel gekregen op de harde buiken na, maar die doen nu niets dus ik mag het nu thuis afwachten! zo gauw ik het niet vertrouw moet ik weer bellen. ze proberen het op deze manier te rekken tot de 34 weken! vanaf dan krijg ik geen weeenremmers meer en zou ons kindje geboren mogen worden! tot de 34 weken kunnen ze er nog winst uit halen, daarna niet echt meer, er is schijnbaar bewezen dat een kindje van 34 weken het niet minder goed doet dan een kindje van 37 weken, ze zijn vaak zelfs wat feller! vandaar dat ze landelijk niet meer rekken na de 34 weken. afwachten dus en me rustig houden! en we hopen die 34 weken iig te halen! liefs rebbel
Hee rebbel! Welkom terug! Sterkte meid! Hou je lekker rustig. Fijn dat het weer wat beter gaat! Knuffel!