Rebbel! Fijn dat je weer thuis bent hoor! we gaan allemaal voor je duimen dat je iig de 34 weken gaat halen. En dank je voor je felicitatie, ben erg blij, maar het is ook nog erg onwerkelijk. Maar daar hebben we allemaal wel last van in het begin. Rust lekker meissie.
Hoi meiden even een kleine update. Hier nog steeds last van krampen pfff ze zijn nu toch wel iets erger als ongiekrampen en er zit telkens bruin spul op het toiletpapier als ik heb geplast! Hoop zo dat dit het begin is.....
Goedenavond meiden! Hoe is het hier met iedereen? Hier vandaag mijn eerste dag in mijn nieuwe functie gewerkt! jemig.. Ik ben echt kapot! Ik reed vanmiddag terug naar huis en ondertussen heb ik, volgens mij, de hele dag nog een keer weer meegemaakt! hihi..
@ Mieke: Manlief is het hier mee eens. De OS zorgt ervoor dat als het wat donkerder wordt je minder snel je flits nodig hebt. Met een iets langere sluitertijd kun je nog steeds scherpe foto's maken. De OS geldt alleen voor de bewegingen (trillingen met je hand) die je zelf maakt. Als het te fotograferen onderwerp beweegt, zal het ook bewogen op de foto komen, bij een te trage (te lange) sluitertijd.
Thanks meiden voor het meedenken en informeren. Ik ga dan voor de OS, merk ook dat wanneer ik een langere sluitertijd gebruik ik niet zo'n vaste hand heb en vaak bewogen foto's heb, hoop dat het dan door de OS een beetje opgevangen wordt. Ik ga hem bestellen! Of ik ga even langs de polectro of Raf hier (mediamarkt?). Zal waarschijnlijk wel duurder zijn, maar is het proberen waard.
hoi hoi zie dat rebbel weer thuis is, we gaan duimen dat je die 34 weken haalt hoor! en mieke al een nieuwe banner hihi zag gisteren in de lounge een topic over een site waar ze honderden banners hebben, met bewegende beelden enz heel mooi en steenbokje knuffel meid, toch maar een vriendje op pad sturen denk ik
't Ging toch ook om 18-200 of niet? Bij de link van gister kost die 389. (Echter even niet op voorraad, maar als je geduld hebt.). Maar goed, dat kun je dan in de winkel vergelijken.
minnie spannend meid... Ik duim voor je dat het doorzet. Fijn dat je nieuwe functie zo goed bevallen is remmar... en zo worden we ineens cameralenzen experts
ik vertelde gisteren toch over die nov. mama, bij wie er vrienden waren van wie het zoontje ineens in het ziekenhuis belandde... Ik lees net dat het jongetje is overleden
Ja, ik heb het echt naar mijn zin gehad! Ik werk met ernstig meervoudig gehandicapten.. En ben vandaag begonnen als activiteitenbegeleidster! Ben vandaag dus echt actief bezig geweest met mijn bewoners! Heerlijk! Wat een dag! Wel erg vermoeiend.. maar heb wel een ontzettend voldaan gevoel!
Bah! wat erg zeg..... Hier afgelopen weekend een kindje overleden in de buurt.. Gevonden in zijn bedje!
nee he tipp. maar zo is het leven . wij zorgen voor nieuw. ik heb sinds ik zwanger ben al twee begravenissen meegemaakt. zo dubbel!11 maar het is wel zo dat kids hun ouders horen te overleven. rebbel meis fijn dat je er weer bent gr kim