Klopt Daisy, ik heb er eentje gevonden waar hij 373 kost, dat is de goedkoopste die ik kon vinden. Maar dacht, ach als ik hem kan halen is het ook goed. Maar ga toch maar voor online, want denk dat het in de winkel idd wel duurder zal zijn.
Ja, wat dat betreft is het leven soms (en ook wel eens vaker als soms) gewoon niet eerlijk! Idd kinderen horen hun ouders te overleven en niet andersom.. Jammer genoeg is dit vaak niet het geval.. Bah, krijg altijd zo ontzettend kippevel als ik zulke verhalen hoor! Mijn moeder is een paar jaar geleden overleden.. Heb het er nog vaak moeilijk mee.. Mijn oma zei dus ook als eerste, toen ze het hoorde: was ik het maar geweest..
Remmar, wat fijn dat je zo'n leuke 'eerste' werkdag hebt gehad. Een nieuw iets vergt altijd in het begin wat meer energie. Meiden ik ga afsluiten en naar bed toe. Hoop dat ik eens na 7 uur wakker wordt ipv ver daar voor.
ff kort bezoekje. Ik zag rebbeltje voorbijkomen! Goed dat je er weer bent meid, lekker plat en iig de 34 weken proberen uit te liggen! Keeping my fingers crossed over here! En verder... ben ik het een beetje kwijt. Zit in dipje, door het ****werk van manlief. Ben weg, truste en tot morgen!
Dames ik ga op bed. Morgen weer testen. Vind het zooo spannend allemaal.. Hoop echt dat de test morgen eindelijk wat meer duidelijkheid geeft en niet zo vaag meer is... truste..
Thanxx voor de knuffels meiden! Soms is het gewoon erg moeilijk.. en de andere keer gaat t best goed! Tis alleen soms moeilijk om te horen dat anderen fijn met hun moeder iets leuks gaan doen en dat ik dat dus niet meer kan... Vind dat moeilijk om te horen.. Maargoed.. De mensen die nog een moeder hebben en hier goed mee kunnen, mogen echt hun handen dichtknijpen! Sorry, ben soms een echte emotionele sok.. En ja, nieuw werk kost altijd meer energie! Ik heb het weer gemerkt vandaag! hihi.. @ Mieke: hoop dat je lekker zult slapen vannacht! En lang vooral @ wic: knuffel voor je dipje! @ lindsay: hihi.. is niet hebberig hoor