\/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ Zie je wel! Nu kunnen jullie er niet meer omheen! OUZOOOOTJUH! Enne... wij hebben het na de eerste echo verteld. Maar dat is wel heeeeel moeilijk geweest, haha.
Ja voor mij zal het ook moeilijk zijn Wic, maar voor liefje minder, die houdt dat wel vol. Dit is trouwens het boek wat ik had gekocht van de week. http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP. ... ction=BOOK
@ Rebbel wat fijn dat je weer thuis bent meid! Ik ga voor je duimen naar die 34 weken hoor! Rustig aan he?
Mieke, wij hebben het direct verteld. Dat was voor ons gevoel goed. Jullie moeten helemaal doen waar jullie (lees San) je goe bij voelen. Optie om het oma stiekem vrijdag al te vertellen? of zal ze het doorkletsen?
mieke, wij hebben het ook meteen verteld. daar voelde wij ons goed bij maar ja....het is per persoon zo verschillend. Maar ben echt kei blij voor jullie. @de mama's en de zwangeren: vanaf wanneer voelde jullie je kindje voor het eerst?
Sandor wil voor de zekerheid wachten tot na de echo omdat er toch misschien wat mis kan gaan. Uiteraard wil ik daar niet vanuit gaan. Enne mijn moeder zal het zeker niet verklappen hoor aan anderen.
Mik en Rox Bedankt voor jullie antwoord! Ben zo benieuwd. Hoe gaat het verder met jullie? Ik ga moet nu naar klanten vanmiddag ben ik erweer! dan werk ik weer thuis. Tot straks! xxx
Dan zou ik het wel aan ouders/ schoonouders vertellen, maar de rest bekend maken na de 12 weken of de 1e echo. Zo heb je toch steun aan mensen als het onverhoopt mis gaat.
Goedemorgen meiden! Wouw mieke! Wat super! Dat is wel echt duidelijk he?! @ Misz: vanuit hier ook alvast voorzichtige felicitaties!
Rox, ik heb een fotoalbumpje gekocht met een babyhandje voorop. Nu wilde ik de foto van de digi test er in doen en dan geven. Maar bij schoonouders anders en ik vind dat San daarin mag beslissen wanneer we het vertellen, tenslotte zijn ouders.
Ja joh, ik ben toch wel dol op witte wijn en rose. Maar mag nu niet meer. Heb in het boek gelezen dat het het eerste trimester wordt afgeraden ivm ontwikkeling van alle organen etc. Maar vanaf 2e trimester mag je wel een glaasje in de week. Zal het wel missen hoor, niet dat ik iedere dag aan de wijntjes zit, maar af en toe een lekker glaasje bij het eten is wel lekker. Of als het warm is.
ik heb het helemaal niet gedronken toen ik zwanger was. Pas vorig weekend mijn eerste Breezer weer op.
thanks meiden! voor al het duimen! @mieke: wij hebben het aan onze ouders gelijk verteld, maar dat waren de enige. als het mis gaat is het echt wel prettig om het met iemand te kunnen delen heb ik ervaren... maar dat s voor iedereen anders natuurlijk! liefs rebbel
Nou Mieke, duidelijker kan niet he? Gefeliciteerd meid! Misz, jij voorzichtig gefeliciteerd. Mijn 1e test was ook heel licht en zie het resultaat Wendy, ik ga naar denemarken. Kim weet wel waarom Net lekker even boodschappen gedaan... Verder rustig dagje. En VANAVOND DE BOX OPHALEN JEEEEEEEJ! Was het gezellig rox?