net gestopt met de pil en dan zwanger zijn ???

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door winnie1984, 4 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    hallo allemaal
    Ik ben begin juni gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik heel graag een wondertje willen :D
    Ik moest eigenlijk vorige week woensdag al ongesteld worden maar ben het nog steeds niet !!!?
    Kan het zo zijn dat het de eerste keer meteen raak is ?
    Heb veel last van pijnlijke borsten dat heb ik nooit gehad, ben nu sinds 2 dagen misselijk :(
    Ik ben heel benieuwd, alvast bedankt voor de reacties!!!

Veel liefs winnie 1984

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Kan je maar één advies geven, testen, maar ontpillen kan lang duren en met heel veel zwangerschapsymptomen gepaart gaan.

3. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    ja wil me ook gaan testen doet het deze week nog maar wil even afwachten haha best spannend

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    het is ieder maand spannend.

5. ik denk ook dat t ontpillen is dat had ik namelijk ook!

succes

ik ben 21mei gestopt toen 25mei 3dgn pilongi en toen na 32dgn echt ongie!

kan gewoon ff duren..

groetjes krulliewullie12 :)

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ken het ken het...

24 mei gestopt met de pil, 28 mei nog ongesteld van de pil, en nu nog steeds niets.. zit al op 39 dagen... nega testen

Dus de eerste keer kan het nog ff duren, buikpijn, rugpijn, misselijk..heb het allemaal al gehad ;) echt het ontpillen, denk ik

7. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Gewoon een testje er tegen aan gooien ik was net gestopt met de pil en 1 maand later zwanger. Ik teste wel pas met 11 dagen overtijd positief. Maar het kan ook met het ontpillen te maken hebben er zijn heel veel meiden die daar last van hebben.

Succes

8. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ik hoop dat je gelukt hebt.. ik ben ik januari gestopt met de pil, en 1 bloeding gehad die maand... maar sindsdien nog helemaal niets... Een paar keer gedacht dat ik ongesteld was geworden, maar helaas te vroeg gejuicht... :(

Succes

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hai winnie,

heb je niet na het stoppen van de pil je ontrekkingsbloeding gehad die je altijd krijgt aan het einde van de strip, of ben je gewoon zo ineens gestopt met de pil???

als je begin juni gestopt bent met de pil, en je krijgt na een paar dagen je onttrekkingsbloeding (vanaf die dag moet je dan gaan rekenen) kan het denk ik niet zo zijn dat je vorige week woensdag je nod zou zijn....tenzij je altijd een heel korte cyclus had voor je begon met de pil (22 dgn) ik denk dan eerder als ik het zo even snel bekijk dat als je cyclus zich mooi herstelt (en ervan uitgaande dat je een cyclus had van zeg 28 dgn) je deze week vandaag - morgen ongesteld zou worden...

en uiteraard kan het zo zijn dat het de 1e ronde gelijk al raak is was bij mij ook zo dus ja het kan 2 kanten op meid, wat je borsten betreft, ik heb nooit geen last van mijn borsten gehad, maar de laatste keer kreeg ik een week voor mijn nod ineens grotere - vollere borsten en deden ook ontzettend zeer dat ik dacht van he zou het raak zijn, maar helaas jammer genoeg niet, en ook nu weer sinds gisteren (volgende week woe is nod) pijnlijke borsten dus het kan maar zo zijn dat het te maken heeft met dat je menstruatie eraan zit te komen...

ff afwachten meid maar in ieder geval heel veel succes :D

10. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    heej smoekie

ik ben gestopt met de pil toen ik een nieuwe stip moest gaan gebruiken en verders geen bloedingen meer gehad dus ik ga me gewoon eind deze week even testen dan ben ik 10 dagen over tijd :(
    Maar lees heel veel van het ontpillen maar ben net nieuw dus jah is allemaal nieuw ;)
    we zullen zien en wil je die NOD even goed uitleggen want ik ben daar nog niet zo in thuis :)
    Bedankt voor de reactie's

Veel liefs winnie 1984

Deel Deze Pagina