Mja dat bloed maakte me wel ongerust Ik ga ervan uit dat de duiveltjes eraan komen.. Jammer Maar bedankt dat je voor me duimt!! Als ze niet doorzetten test ik donderdag ofzo
Goh Tacha!! Wat klinken jou symptomen mij héél erg bekend in de oren zeg! Ik had normaal gesproken afgelopen woensdag ongi moeten worden, maar ben dat dus nog steeds niet. De klachten die jij beschrijft heb ik afgelopen anderhalve week aan een stuk door ook gehad, maar sinds gisteren is het weg Ik snap d'r geen fluit meer van, hopelijk komen die duivels nu heel gauw, dan kan ik tenminste door naar ronde 2 Ik heb nu 2 x getest en 2 x was het niks helaas..... Succes meis, ik hoop voor je dat de duivels 9 maandjes wegblijven
Hej iedereen! Gisteren weer een slechte dag gehad! Was echt misselijk, regelmatig nét niet moeten braken.. Ik heb precies meer speeksel in mn mond Raar Mn tepels doen nog steeds pijn.. Gisteren had ik ook iets raar: Het leek net of mn onderbuik in 'kramp' stond Deed wel goed pijn hoor Maar na een tijdje was dit weg.. Ik moet ook meer naar toilet En mn neus is verstopt Maar euh, ik heb gehoord dat de buikgriep rondzwerft hier kan dus dat zijn Ik weet niet..Voel me gewoon 'raar' Linda: Ik hoop dat je gauw zekerheid krijgt meis! Dat wachten is echt niet leuk! Maar euh.. Mischien morgen nog een keer testen? (dan ben je een week overtijd ) Succes!
ik had alle symptomen van een zwangerschap! ben ook nog maar 1 maand met mijn pil gestopt. ik was misselijk,draaierig;aders op mijn borsten,neus verstopt,honger,noem het ik heb het!(of had het) maar de zijn toch gekomen en nogwel perfect op dezelfde dag als het zou moeten(zoals het nog met de pil was) dacht ook al,als de toch komen dan,kunnen ze beter snel komen dus daar heb ik toch geluk in! bij mij is het al 4 dagen op voorhand begonnen,menstruatiepijn om bij dood te vallen,en dan 2 dagen bruinverlies en dan was het van dat! Hopen dat het voor jou wel raak is ik ga in elk geval naar de 2de ronde!
Hej Taschke.. Dit is mn eerste 'echte' ronde, maar vorige maand ben ik paar x mn pil vergeten en heb diarree gehad enzo..Dacht echt dat ik zanger was..Had ook alle symptomen Maar deze keer is het anders..ik weet niet..tvoelt gewoon anders Vooral dan mn tepels, vorige maand had ik niets last van mn tepels en nu wel.. Maar ik denk idd dat het ook ontpillen is en durf niet testen Ik hoop voor jou dat het deze ronde raak is meid!
tacha87 ook ik zit met die vraag ik ben begin juni ook gestopt en nu al 6 dagen overtijd ben heel benieuwd en we lezen toch heel veel dat er veel meiden zijn die meteen eerste keer raak hadden!! Veel liefs winnie 1984
Hihi wanneer ga je testen meid? Ik reken er niet te veel op Maar ik duim voor jou hoor! Heb je al klachten?
Als je stopt met de pil moet het altijd weer op gang komen. Dan kan het best zijn dat het een paar dagen of weken later komt. Ik ben in april gestopt met de pil. In juni had ik echt dingen dat ik dacht dat ik zwanger was. Maar was niet zo eerste cyclus was 28 dagen tweede cyclus was 63 dagen moest zelfs iets krijgen om me duiveltje te laten komen. En omdat je in juni gestopt bent winnie kan dat best zo zijn en anders zou ik gewoon testen als je al 6 dagen overtijd bent. Ik hoop dat deze ronde raak is maar hebben er jammer genoeg niks over te zeggen
Hoi meiden, ook ik was gelijk zwanger in de eerste ronde. Na 12 jaar pilgebruik! Ik had eerst 6 dagen bruinverlies en daarna een posi test. Jammer genoeg ging het een week later mis en kreeg ik een mk. Dit was 11 april en zit nu inmiddels weer in ronde 3. Ik zal voor jullie duimen dat het raak is!! Is er al getest??
Nou, ik durf in iedergeval nog steeds niet te testen, vandaag 8 dagen overtijd.... pfffffff...... niet leuk hoor, dat wachten hoe is 't nu met jou Tascha???
Patje ik heb gisteren al getest, en die was negatief Ik ga over een paar dagen nog een keer testen..Als ik durf !! En linda ik begrijp het hoor, ik durf het ook niet! Maar ik zou gewoon testen!!Dit weekend ofzo..?
Ik teste met mijn dochter pas met 7 weken overtijd positef in de eerste ronde Was meteen ook 7 weken verder. Dus het kan hoor!!
Balen tacha, dat ie nega was. Maar hou moed, want ik teste ook laat posi. Gewoon nog even tot zondag wachten en als ia nega is anders ff naar de ha om bloed te laten prikken, dan weet je waar je aan toe bent. Succes dames.
Nou Tascha, zolang de duivels nog wegblijven gaan we duimen goed?! En ja...ik denk dat ik zaterdag of zondag maar weer eens een testje er tegenaan ga gooien...
Thx meiden, jullie zijn echt lief! Vandaag was een gewone dag.. Af en toe wat misselijk, draaierig..Wel vaak krampjes in mn onderbuik gehad..En merk dat ik iets meer afscheiding heb.. Mn tepels zijn nog steeds gevoelig en ik heb precies een iets donkerder lijntje rond mn tepels gekregen Ze zijn ook iets groter lijkt het Mja kan zijn dat ik het me inbeeld hoor Maar van nog geen spoortje te bekennen! Ik ga maandag nog een testje doen denk ik .. Baat het niet...
Nou, ik kon dus niet meer wachten en heb net met ochtendurine getest.... En jullie raden het al... negatief natuurlijk Tascha, ik hoop voor jou op meer geluk meid Ik ga nu maar weer wachten totdat de zich gaan melden, en ik hoop dat dat heeeeel snel is, dan hebben we dat maar weer gehad...
Hoi Tacha, Ik was de eerste ronde na het stoppen met de pil ook gelijk zwanger. Ik kon toen pas na 3wkn overtijd posi. testen!!! Helaas ook een miskraam gehad na 7 wkn. Nu in ronde 4 na de mk nog niks. Veel succes! groetjes
En Tacha; al enige verandering bij je?? Bij mij nog steeds geen ongi te bekennen en ook nog geen positieve test... Jody, jij had na 3 weken pas positief getest? Had je echt pas na drie weken voor het eerst getest, of in die drie weken daarvoor ook al een aantal keer negatief?? Misschien is er dan nog een beetje hoop voor mij op een positieve test... nu na 13 dagen ovettijd...
Hey Tascha, Ik ben begin juni gestopt met de pil en zwanger! Al moet ik er wel even bij zeggen dat er twijfel is over hoelang, aangezien ik al symptomen had net voordat ik stopte met de pil. En al een vage posi test had 19 juni... (Zwangerschap topic : ik kan het niet bevatten...ikke mama) Spannend 7 Augustus hebben we een echo! Mijn symptomen waren/zijn veeeeel plassen, gevoelige grotere borsten, krampjes/trekkend gevoel in onderbuik, onderbuik anders opgezet(ronder zeg maar) en wat moeier als normaal. Succes, enne ik duim voor je. En voor alle anderen natuurlijk
Linda: Balen Maar geef de moed nog nie op he! Jody: Wat erg van je miskraam Heb je idd pas na 3weken positief getest, of gewoon pas na 3 weken getest? Sweetpee: Hier ook nog is gefeliciteerd Rena: Hier ook totaal geen spoortje van Toen ik vanmorgen wakker werd was ik echt misselijk Had steken on mn borsten en in mn buik.. Misschien komen ze er wel aan? Ik weet het niet..Voel het iig niet